آگهی‌های «خودرو‌» با‌ قیمت‌ كارشناسی منتشر‌ می شود

پرشین خودرو: پس از گسترش فعالیت دلالان در فضای مجاز و اخلال در بازار خودرو، نشست مشترکی به همت معاونت دادستان کل کشور در امور فضای مجازی برگزار شد که در این نشست تصمیماتی در خصوص ساماندهی آگهی های خودرو و مسکن در وبسایت های فروش آنلاین اتخاذ شد.

به گزارش پرشین خودرو، جواد جاویدنیا معاون دادستان کل، نماینده پلیس فتا، پلیس امنیت و اماکن و همچنین مسئولان اتحادیه املاک و تعدادی از سایت‌های آگهی اینترنتی و اتحادیه کسب‌و‌کار‌های فضای مجازی از جمله حاضران در این نشست مشترک بودند.

اقدامات ایجابی دستگاه قضایی برای کنترل التهابات بازار

جواد جاویدنیا با تشریح نتایج این نشست مشترک اظهارداشت: براساس تصمیم نهایی این نشست مشترک مقرر شد، قیمت‌ها بر مبنای کارشناسی دقیق در سایت‌ها درج شود و در مقابل از درج قیمت‌های نامتعارف جلوگیری به عمل‌آید.

وی افزود: همچنین کارگروهی به این منظور در اتحادیه کسب‌و‌کار‌های فضای مجازی تشکیل شده تا راهکار‌های فنی و حقوقی دقیق‌تری برای درج دقیق قیمت‌ها براساس و مبنای کارشناسی در نظر بگیرند.

 



جاویدنیا با اشاره به پیشنهاد تکمیلی این نشست تصریح کرد: در این نشست قرار شد دیتابیس و اطلاعاتی که از سایر دستگاه‌ها برای کنترل قیمت‌ها نیاز است و ابزارهای حصول اطمینان از کسانی که مالکیت خودرو را در اختیار دارند، تامین شود تا شفافیت بیشتری را در بازار شاهد باشیم.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی ضمن تأکید بر برخورد جدی با عوامل افزایش قیمت‌ها، همچنین از ضروری شدن احراز هویت در بدو ثبت‌نام در سایت‌ها خبر داد.

کد خبر 113501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha