کد خبر 113514
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کاهش خروج سوخت از کشور

پرشین خودرو: رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: خروج سوخت از کشور نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما همچنان روزانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت خارج می‌شود.

 

به گزارش پرشین خودرو، علی مویدی خرم آبادی رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز،  با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گفت: ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود ساختار حاکمیت برای تحقق شعار سال استفاده میکند.

مویدی خرم آبادی با بیان اینکه یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در بحث نظارت و هماهنگ کردن دستگاه های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز به خوبی ایفای نقش کند مجلس است، افزود: مقرر شده در سال جاری تلاش مضاعفی توسط دستگاه‌ها و ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز برای مبارزه با آن انجام شود.

 

سوخت

 

دستگاه‌های استنکاف کننده از مقابله با قاچاق کالا و ارز باید در برابر قانون پاسخگو باشند

وی با اشاره به اینکه گاهی برخی دستگاه‌ها نقش خود را در مقابله با قاچاق کالا و ارز به خوبی ایفا نمی‌کنند، ادامه داد: این دستگاه‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند، چراکه تمامی دستگاه‌ها باید به تکالیف قانونی خود که توسط مجلس تصویب شده عمل کنند و اگر نقش خود را انجام ندهند ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز و مجلس با آن برخورد می کنند.

مویدی خرم آبادی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب ستاد در سال گذشته اقدامات پیشگیرانه در کاهش خروج کالاهای اساسی به ویژه سوخت بود، تصریح کرد: امروز نسبت به سال گذشته خروج سوخت از کشور کاهش یافته اما همچنان روزانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت از کشور خارج می‌شود که این موضوع بیانگر این است که باید در قیمت سوخت تجدید نظر شود.

رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، تاکید کرد: اگر در قیمت سوخت تجدیدنظر نشود، حتی اگر تمامی امکانات به کار گرفته شود همچنان شاهد خروج سوخت از کشور خواهیم بود.


کد خبر 113514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha