حمایت دولت از صنعت خودرو تحریم را بی اثر می کند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تکذیب سخنان منتسب به وی در یکی از رسانه ها مبنی بر لزوم تغییر مدیران شرکتهای خودروسازی و تاکید بر نقد سازنده برای برون رفت از مشکلات فعلی گفت: در شرایط فعلی نباید علیه مدیران پرتلاش صنعت خودرو جوسازی صورت گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی پورمختار حاشیه سازی ها علیه مدیران صنعت خودرو در شرایط فعلی تحریم را بی فایده دانست و گفت: قطعا در شرایط فعلی تحریم باید با حفظ اتحاد مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: ممکن است نقدی نیز به برخی از مدیران داشته باشیم اما نباید نسبت به مدیران، فضاسازی منفی صورت گیرد که این مسائل به زیان صنعت خودروسازی تمام خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس افزود: اگر پیشنهاد و انتقادی برای برون رفت از این شرایط وجود دارد باید در یک فضای آرام و منطقی مطرح شود و نباید علیه هیچ یک از مسئولین و مدیران جوسازی صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از همین تریبون اعلام می کنم که مطالبی که در یک رسانه از قول بنده نسبت به مدیران شرکتهای خودروساز مطرح شده است نادرست بوده و تکذیب می کنم.

 

پورمختار



پورمختار گفت: در شرایط فعلی که صنعت قطعه سازی و خودروسازی از اولین موارد تحریم آمریکا هستند برای پشت سر گذاشتن این شرایط، ضمن اینکه مدیران صنعت خودرو و خودروسازی ها باید حمایت شوند تا کار را با روحیه و اراده قوی و جدی دنبال کنند خود آنان نیز باید از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور و توانمندی طراحان و قطعه سازان و صنعتگران حداکثر استفاده را داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ با تاکید بر لزوم تامین تسهیلات مورد نیاز صنعت خودرو گفت: تجربه ثابت کرده است که در شرایط اینچنینی حتی در کشورهای پیشرفته دنیا، شرکت های خودروسازی از طریق دولت ها حمایت می شوند، لذا توقع این است حال که مشکلاتی در صنعت خودرو و بخش تولید ایجاد شده دولت به صورت ویژه از این صنعت حمایت کند و این امر حمایتی را انجام دهد که اثر مستقیمی بر بسیاری از مسائل اقتصادی و اشتغال دارد.

کد خبر 113550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha