ارزان ترین 3 ستاره بازار را بشناسید

پرشین خودرو: چند وقتی می شود که خریداران خودرو در بازار با واژه ستاره های کیفی خودروها آشنا شده اند. در این گزارش شما را با جدول گزارش کیفی و ارزان ترین 3 ستاره این جدول و بازار خودروی کشور آشنا می کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروسازان در همه جای دنیا با نظارت های گوناگونی مواجه هستند که از نظر کیفی و ایمنی فعالیت های آن ها را رصد می کنند. در دنیا شرکت های مطرح بسیاری وجود دارد که فعالیت اصلی خود را بر پایه امتیاز دهی به خودروهای تولید شده بنا کرده اند.

یکی از این شرکت ها که در ایران نیز اخبار بسیاری از فعالیت های آن را می بینیم و می شنویم، موسسه یورو انکپ است که در بحث آزمایش ایمنی خودرو و تصادفات به فعالیت مشغول است و تقریبا همه ما هر از گاهی فیلم هایی از آزمایشات جذاب آنها را مشاهده می کنیم. نتیجه آزمایشات یورو انکپ به صورت ستاره به خودروها و بعد از انجام مراحل تست اعطا می شود که از جمله معتبرترین استانداردهای ایمنی خودرو در دنیا محسوب می شود.

 



در ایران نیز ما شرکت هایی داریم که در حوزه سنجش ایمنی و کیفیت تولید خودروهای وارداتی و داخلی فعالیت می کند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران معروف به ISQI از مطرح ترین نام ها در این حوزه است که از بحث رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تا گزارش کیفی خودروها ورود کرده است و به واسطه استفاده از ابزار روز دنیا و حضور کارشناسان دوره دیده، به یکی از استانداردهای بازار خودروی کشور تبدیل شده است.

این شرکت در گزارش های کیفی خود، خودروها را با توجه به محدوده قیمتی آن دسته بندی و نتایج را منتشر می کند. سطح قیمت 4 این گزارش را می توان شلوغ ترین دسته بندی گزارش کیفی خواند که از رنو و پژو تا دانگ فنگ و کوئیک و تیبا و ساینا در آن حضور دارد.
در آخرین گزارش کیفی منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت، لقب ارزان ترین خودروی 3 ستاره این گزارش به یک محصول داخلی به نام سایپا کوییک رسیده است.

سایپا کوییک در گزارش کیفی خودروها در کنار دیگر 3 ستاره های بازار خودرو همچون تندر90، دنا پلاس، پژو206، 206 اس دی، ام وی ام315 و دانگ فنگ اچ30 قرار گرفته و توانسته است از نظر کیفی همپای دیگر رقبای وارداتی به رقابت بپردازد و 3 ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

کسب 3 ستاره کیفی در سطح قیمتی 4 در حالی توسط سایپا کوئیک محقق شده است که این خودرو از نظر قیمت نسبت به سایر 3 ستاره های بازار، ارزان تر است اما از نظر کیفیت و امکانات چیزی از این رقبا کم نداشته است.
گزارش کیفی خودرو به صورت ماهانه و در انتهای هر ماه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر می شود.

کد خبر 113559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha