کد خبر 113574
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
بازگشایی 2 ایستگاه‌ خط 7 مترو در تابستان

پرشین خودرو: مدیر عامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به روند تكمیل و ایمن سازی جهت بازگشایی ایستگاه‌های بسیج و میدان محمدیه، گفت: مسافرگیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های 17 شهریور، میدان قیام و میدان محمدیه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بخش شرقی- غربی خط 7 از ایستگاه بسیج تا مهدیه طی چند ماه آینده، تأکید کرد: با توجه به آنکه ورودی در حال احداث میدان محمدیه، خط 7 را به خط یک متصل می‌کند، باید هرچه سریع‌تر عملیات نصب پله‌های برقی جهت راه‌اندازی این ایستگاه طی ماه جاری انجام شود.

 

مترو

 

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) افزود: همچنین با توجه به عبوری بودن ایستگاه های قیام و 17 شهریور از فضای اتاق های فنی بازدید کرده و به تکمیل سیستم سیگنالینگ و نصب تجهیزات ضرورت دارد.

 امام تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه‌های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

امام با اشاره به اینکه برای بازگشایی ایستگاه‌های بسیج و محمدیه نیاز به ایمن‌سازی و آماده‌سازی ایستگاه‌های بخش میانی شامل ایستگاه مولوی، 17 شهریور، میدان قیام، آهنگ و محلاتی داریم، افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی در ایستگاه‌های مذکور در دو حوزه ساختمانی و تجهیزات در حال اجراست باید در این زمینه تسریع صورت گیرد تا مسافرگیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق شود.

منبع: فارس

کد خبر 113574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha