نخستین خودروی چینی که استاندارد 85 گانه را پاس کرد

پرشین خودرو: خودرو هنتنگ ایكس ٧ (HANTENG X7) اولین خودرو چینی تولیدی در ایران است كه موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه خودرویی شد.

به گزارش پرشین خودرو، شركت صنایع تولیدی عظیم خودرو نماینده رسمی برند HANTENG AUTO چین، موفق شد تا با تلاشی مجدانه استانداردهای 85 گانه را برای اولین بار در بخش خودروهای تولیدی در داخل كشور اخذ کند.

محصولات برند هنتنگ ( سری ایكس 7 و ایكس 5 ) از سری خودروهای كراس اوور هستند كه در سایت تولیدی شركت عظیم خودرو واقع در شهر بروجرد و در استان محروم و سیل زده لرستان، برای اولین بار در کشور منطبق با استانداردهای اتحادیه اروپا تولید می شوند.

اولین سری تولیدی خودرو هنتنگ ایكس 7 در بهمن ماه سال گذشته تحویل خریداران شد و پیرو وعده‌ای كه به مشتریان این شركت داده شده بود، مقرر گردید تا در اردیبهشت ماه سال 1398 مراحل شماره گذاری این خودرو با كیفیت تولیدی در ایران نهایی شود.

 



خودروی هنتنگ ایكس ٧ یك كراس اوور شهری سایز متوسط با حجم موتور ٢ لیتر و قدرت ١٩٠ اسب بخار و گشتاور ٢٥٠ نیوتن متر می باشد و از یك گیربكس اتوماتیك ٦ دنده دو كلاچه با قابلیت انتقال نیرو به محور جلو بهره می برد.

از رقبای تولیدی این محصول در بازار ایران، می توان به زوتی كوپا، چری تیگو 7، هایما اس 7، جك اس 5 و سوزوکی گرند ویتارا اشاره کرد كه با توجه به مشخصه‌های فنی موجود در این خودرو و قابلیتهای فنی و تجهیزات رفاهی متفاوت آن، رقیبی سرسخت برای رقبا خواهد بود.

کد خبر 113578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha