سایپا با شعار «تولید ناب» به جنگ تحریم صنعت خودرو می رود

پرشین خودرو: رئیس هیأت‌مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال 98، رونق تولید و افزایش فروش خودرو، دو بال پرواز این گروه خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو، معصوم نجفیان افزود: شعار تولید ناب هم‌راستا با شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، در سایپا به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گفته وی پروژه‌هایی با محوریت توسعه محصول و كاهش قیمت قطعات، براساس خط مشی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا باهدف تسهیل در فعالیت‌های زنجیره تأمین در دستور كار شركت سازه‌گستر قرار گرفته است.

نجفیان در ادامه با اشاره به اهمیت صنعت خودروسازی كشور در اقتصاد و اشتغال گفت: صنعت خودروسازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و محصولی جذاب برای عمومی جامعه تولید می‌كند كه این واقعیت، سختی فعالیت در این صنعت را دوچندان كرده است.

 

معصوم نجفیان



وی تأكید كرد: شعار رونق تولید در فرهنگ بسیاری از جوامع توسعه‌یافته به‌عنوان یك امر نهادینه‌شده مورد توجه قرار دارد و ما نیز در ایران باید به سرمایه‌گذاری و اهمیت این حوزه بیش از گذشته توجه كنیم.

رئیس هیأت‌مدیره گروه خودروسازی سایپا افزود: سال گذشته باتوجه به فشار تحریم‌ها و تعلیق همكاری شركای خارجی، مشكلات فراوانی را تجربه كردیم اما با اجرای یك سیاست اصولی و مدبرانه از سوی مدیریت ارشد گروه، توانستیم در دو ماه پایانی سال شرایط را در مسیر پایداری و ثبات همراه با رشد تولید قرار دهیم كه این موفقیت در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

وی در پایان با بیان این‌كه جمع كثیری از نیروهای جریان تولید در كشور در صنعت خودروسازی مشغول فعالیت هستند، فعالیت حدود 50 هزار نفر از نیروهای انسانی جریان تولید در گروه خودروسازی سایپا را یك وزنه قابل توجه و مهم جهت معرفی دستاوردها و ضرورت‌های این صنعت عنوان كرد و خواستار توجه همگانی به اهمیت صنعت خودروسازی شد.

کد خبر 113593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha