ارزان ترین الکتریکی های اجاره ای با بیشترین محدوده حرکتی +عکس

پرشین خودرو: ارزان ترین خودروهای اجاره ای با بیشترین محدوده حرکتی در بازار امریکا را مورد بررسی قرار دادیم که می تواند عملکرد و کارایی در کنار هزینه های کم و اقتصادی را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در قرن 21 با رشد سریع تکنولوژی، صنعت خودروسازی هم رشد پیدا کرد و توانست خودروهای جدیدی توسعه دهد، همچون وسایل نقلیه الکتریکی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته و با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در زمینه تکنولوژی و تولید باتری‌های نسل جدید صورت گرفته است، می‌توانیم حالا شاهد اتومبیل‌های الکتریکی قدرتمند با محدوده حرکتی بسیار خوب باشیم.

حال پیرو این موضوع، در ادامه لیستی از خودروهای الکتریکی اجاره ای فعال در بازار آمریکا تهیه شده است که با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، دارای بالاترین محدوده حرکتی در بین تمامی خودروهای الکتریکی خواهند بود.

البته قبل از اینکه به جزییات لیست بپردازیم، باید متذکر شد که این لیست به ارزان ترین خودروهای اجاره ای با بیشترین محدوده حرکتی در بازار آمریکا اشاره دارد که می تواند عملکرد و کارایی در کنار هزینه های کم و اقتصادی را نشان دهد که در ادامه به جزییات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

 

فولکس واگن


7- فولکس واگن e-Golf
نسخه 2016 از فولکس واگن گلف الکتریکی می تواند محدوده حرکت 83 مایل با یکبار شارژ کامل باتری های خود داشته باشد، این درحالیست که با رانندگی در بزرگراه می توان به طور متوسط تا حداکثر محدوده حرکت 125 مایل را تجربه کرد، اما معیار استفاده ترکیبی از اتومبیل خواهد بود که باعث شده فولکس واگن گلف الکتریکی محدوده حرکت 83 مایل داشته باشد.

 

فیات 500 الکتریکی


6- فیات 500 الکتریکی
فیات 500 الکتریکی تنها در ایالت های کالیفرنیا و اورگان فروخته شده و یا اجاره داده می شود، اما این خودرو جزو ارزان ترین خودروهای الکتریکی اجاره ای به شمار آمده و در مقابل می تواند محدوده حرکت 83 مایلی با یکبار شارژ کامل باتری های خود داشته باشد که برای مصارف شهری به خاطر ابعاد خود و همچنین سود جستن از یک سیستم محرک تمام الکتریکی کاملا اقتصادی می تواند گزینه مطلوبی باشد.

 

مرسدس بنز


5- مرسدس بنز B250e الکتریکی
نسخه 2016 از خودروی مرسدس بنز B250e الکتریکی هم یکی دیگر از خودروهای باشکوه این لیست خواهد بود که تا پایان سال 2017 میلادی در دسترس مشتریان آمریکایی برای خرید قرار گرفت، اما این خودرو در حال حاضر به عنوان یک خودروی الکتریکی اجاره ای در اختیار مشتریان آمریکایی قرار می گیرد که محدوده حرکت آن با یکبار شارژ معادل 87 مایل خواهد بود.

 

کیا سول


4- کیا سول الکتریکی
کیا سول الکتریکی هم می تواند یک انتخاب ارزان و کارآمد برای کاربران خود باشد، بویژه طراحی جعبه مانند اتومبیل که باعث شده فضای مناسبی در اختیار سرنشینان داخل کابین قرار گیرد. گفتنی است که این خودرو با محدوده حرکت متوط 93 مایل با یکبار شارژ کامل باتری های خود می تواند یکی از کارآمدترین خودروهای استیجاری الکتریکی برای کاربران خود باشد.

 

نیسان لیف


3- نیسان لیف
نسل جدید نیسان لیف عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی بازارهای جهانی، بویژه بازار اروپا به شمار می رود. اما در این لیست جایی برای نیسان لیف نسل جدید وجود ندارد و در مقابل نسل اول نیسان لیف خواهد بود که با هزینه ماهیانه و یا سالیانه بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. گفتنی است که مصرف متوسط این خودرو کفاف حرکت تا حداکثر 84 مایل را می دهد و نسخه های بهینه سازی شده SV یا SL آن در مدل 2016 می تواند تا محدوده حرکت 107 مایل نیز رانندگی کند.

 

تسلا مدل x


2- تسلا مدل X
اگر کمی وضع مالیتان خود باشد، نسخه های 2016 تسلا مدل X یکی از بهترین گزینه های موجود در این لیست برای اجاره خواهد بود که دارای فضای بسیار زیاد، امکانات متنوع، ایمنی بسیار بالا و طراحی جذاب خواهد بود و بسته های باتری بزرگ اتومبیل امکان حرکت تا حداکثر محدوده 200 الی 289 مایل با یکبار شارژ کامل را فراهم می کند.

 

تسلا مدل s


1- تسلا مدل S
در پایان هم به یکی دیگر از اعضای خانواده تسلا، یعنی خودروی تسلا مدل S خواهیم رسید که این اتومبیل هم در نسخه های 2016 خود با پرداخت هزینه قابل قبولی اجاره داده می شود که متاسفانه به جزییات قیمت آن اشاره نشده است تا بیشتر با شرایط آن آشنا شویم. ولی هرچه باشد این خودرو با محدوده حرکت حداقل 218 مایل در مدل های پایه و همچنین با محدوده حرکت 315 مایلی در مدل P100D به عنوان گزینه برتر این لیست معرفی شده است و می تواند بهترین خودروی الکتریکی اجاره ای با بیشترین محدوده حرکتی تلقی شود.

کد خبر 113596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha