مسئولیت پذیری مهمترین اصل رفتار حرفه ای کارمندان بانک

پرشین خودرو: گردهمایی روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیر و معاونین استان با موضوع بررسی عملکرد و چالش های شعب در سال 97، بررسی اهداف سال 98 و ارائه راهکار جهت تحقق آن برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر استان پس از عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به جزئیات اهداف سال 98 پرداخته و عملکرد شعب را در 40 روز نخست سال مورد بررسی و تحلیل قرار داد. وی با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 98 به عنوان سال «رونق تولید» از روسای شعب منطقه خواست تا با الهام از این رهنمود، تلاش خود را در جهت دستیابی اهداف و تعالی بانک بکار گیرند.


شمس آبادی با اشاره به تعیین و ابلاغ اهداف سال 98 شعب توسط مدیرامور شعب استانها در روزهای پایانی سال گذشته اذعان داشت: هدف از اعلام انتظارات مدیران ارشد بانک و چارچوبهای عملیاتی شعب، تلاش راسخ شعب در جهت پیشبرد اهداف بانک توام با جدیت است. لذا به منظور رسیدن به استانداردهای مطلوب تعریف شده و با در نظر گفتن صرفه و صلاح بانک، باید مشتریان بالقوه خصوصاً اشخاص حقیقی و شرکتهای معتبر در سطح استان را شناسایی و ترغیب به استفاده از کلیه خدمات بانک ایران زمین نماییم.

 

بانک ایران زمین

 


مدیر استان مسئولیت پذیری را مهمترین اصل رفتار حرفه ای برشمرد که شامل قبول مسئولیت تمامی رفتارها و تصمیمات کارمندان در برابر مشتریان و مراجعین بانک است. وی با اشاره به ویژگیهای اخلاق حرفه ای، ضمن بررسی اجمالی منشور اخلاقی بانکها تأکید کرد: کارکنان بانکها در برابر سهامداران، مشتریان، سازمانهای دولتی و نظارتی تمامی همکاران مسئول اند و باید در مصرف منابع و دارائی های بانک با احساس مسئولیت و دلسوزانه برخورد کنند.


شمس آبادی در پایان با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده فعالیتهای گروهی و تیمی در مقایسه با انجام امور بصورت انفرادی از بازده و نتیجه بهتری برخوردار بوده، از مسئولین شعب خواست تا با تشکیل تیمهای بازاریابی نسبت به شناسایی مشتریان بالقوه، شناسایی نیازهای آنها و ارائه خدمات مطلوب در چارچوب اختیارات و مقررات بانک با هدف ایجاد رضایت در مشتریان تلاش نمایند.


سلیمانی راد معاون استان نیز پس از ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان در سال 97 به بررسی نقاط قوت و ضعف در بخش منابع، مصارف، مطالبات، بانکداری مدرن، مدیریت پایانه های فروشگاهی و... پرداخت و ضمن بیان این نکته که ترکیب صحیح منابع مساله ای مهم و مرتبط با سودآوری و کسب درآمد بانک است از حاضرین در جلسه خواست با توجه بیشتر به ظرفیتهای مالی، اقتصادی و صنعتی استان و در نظر گرفتن منافع بانک و استفاده از ابزارهایی اعتباری مشروط به رعایت بهداشت و کنترل ریسک اعتباری در استان بهره برداری لازم را از این پتانسیل حاصل نمایند.


وی در پایان با اشاره به خط مشی بانک که تحقق شعار بانک تمام دیجیتال در سال 1400 است اصلی ترین وظیفه کارکنان بانک اعم از ستاد و صف را ترویج و اشاعه فرهنگ استفاده مشتریان از خدمات بانکداری مدرن از جمله همراه بانک، باشگاه مشتریان و اینترنت بانک دانست.


مدیراستان پس از تشکر و قدردانی از شعب موفق در سال 97 از مسئولین شعب خواست تا به منظور رسیدن به ایده آل های بانک خصوصاً در مراجعات و برخورد با مشتری به پوشش متحدالشکل و آراستگی ظاهری و رفتاری بیش از پیش توجه شود تا تصویر قابل قبولی از بانک در ذهن مشتریان ثبت شود.


در بخش پایانی گردهمایی نقطه نظرات و پیشنهادات روسای شعب استان مطرح و توسط مدیر استان مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت.

کد خبر 113628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha