بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز

پرشین خودرو: در راستای حمایت از تولیدات داخلی مدیریت شعب استان های اصفهان ، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شرکت صنایع تبدیلی فرار بازدید به عمل آورد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر استانی بانک ایران زمین ضمن بازدید از این شرکت تولیدی با توضیحات مدیرعامل شرکت در جریان فعالیت، پیشرفت و توسعه این واحد قرار گرفت.

محمد اسمعیل مرندی مدیر عامل شرکت صنایع تبدیلی فراز در ابتدا به تشریح شکل گیری و تاریخچه شرکت پرداخت و افزود: این شرکت به صورت سالانه 250 هزار متر مربع تولیدات سنگ دارد که 200 هزار متر مربع آن جهت بازار داخلی و 50 هزار متر مربع صادرات دارد که اغلب به کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس صورت می گیرد و به صورت مستقیم برای 60 نفر و غیر مستقیم 250نفر اشتغال آفرینی داشته است وی همچنین با اشاره به تاریخچه صنعت سنگ کشور پیدایش واردات را یکی از عمده مشکلات این صنعت بر شمرد.

 

بانک ایران زمین


محمدرضا سبزواری مدیراستان به تشریح مناسبات و فعالیت بانک ها در سال جدید پرداخت و نکاتی در خصوص ضرورت توجه ویژه به بخش تولیدات صنعتی در سال رونق تولید بیان نمود.

سبزواری اظهار داشت: امروزه دولت و نهاد های حاکمیتی به دنبال احیای تولید و رفع موانع آن هستند و بانک ایران زمین نیز بر اساس وظایف، سیاست ها و دستور العمل ها همگام با واحد های تولیدی در جهت رشد و شکوفایی صنایع تمام تلاش خود را معطوف کمک به این واحد های تولیدی نموده است. وی تحقق بخشیدن به رونق صنعت کشور را نیازمند همت والای کلیه بخشهای دولتی و غیر دولتی دانست و با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی کشور حضور واحد های تولیدی در بازار کشور های دوست و همسایه را موقعیتی بسیار عالی و استراتژیک در مقابل تهدید ها بر شمرد.

حاضرین در پایان در خصوص مسائل پیش رو این واحد صنعتی به بحث و گفتگو پرداختند.

کد خبر 113661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha