کد خبر 113704
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
اصلاح معابر ترافیکی در محدوده چمران و جلال احمد

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از انجام برخی اصلاحات هندسی معابر ترافیکی در محدوده تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و جلال احمد خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، احسان نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه طی روزهای اخیر رمپ موجود در ضلع شمالی پل فلزی کوی نصر جمع آوری شده است، گفت: شهروندانی که قصد دارند از باند شمال بزرگراه جلال آل احمد وارد خیابان گیشا شوند، باید ضمن ورود به خیابان چهارم و سپس خیابان جواد فاضل، به سمت خیابان گیشا حرکت کنند؛ ضمن آنکه امکان دسترسی به خیابان گیشا از طریق انتخاب مسیر بزرگراه های شیخ فضل الله و حکیم نیز امکان پذیر است.

وی همچنین با اعلام انسداد ترافیکی مسیر شمال به جنوب خیابان گیشا به سمت خیابان کاردان و بزرگراه شهید چمران، از شهروندان خواست برای تامین دسترسی های مورد نظر، از دوربرگردان موجود در زیر پل تقاطع بزرگراه جلال آل احمد با بزرگراه شیخ فضل الله تردد کنند.

 

معابر ترافیکی

 

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تعریض شرقی‌ترین دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه جلال آل احمد در محدوده تقاطع با بزرگراه شهید چمران را از دیگر تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده پیش از جمع‌آوری پل فلزی کوی نصر ذکر و اضافه کرد: تعریض این دوربرگردان همسطح ضمن فراهم ساختن امکان حذف دیگر دوربرگردان غرب به غرب این مسیر، شرایط مدیریت بهتر ترافیک را فراهم خواهد ساخت.

به گفته وی مجموعه ای از اصلاحات هندسی معابر ترافیکی شامل تعریض رمپ غرب به جنوب تقاطع بزرگراه های جلال آل احمد و شهید چمران، احداث یک دوربرگردان شمال به شمال در ضلع شمال دوربرگردان موجود بزرگراه شهید چمران و در نهایت ساخت رمپ دسترسی از بزرگراه جلال آل احمد به بزرگراه شهید گمنام کمک خواهد کرد تا امکان تردد غرب به شرق خودروها در بزرگراه جلال آل احمد متعاقب آغاز عملیات جمع آوری پل کوی نصر و البته بدون هیچ گونه انسداد ترافیکی، میسر شود.

نوش‌آبادی گفت: در مسیر شرق به غرب نیز خودروها به واسطه تکمیل رمپ دسترسی شرق به شمال، به سمت شمال بزرگراه شهید چمران هدایت خواهند شد تا پس از آن گزینه‌هایی از قبیل مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم یا تغییر جهت به سمت جنوب و حرکت به سمت غرب بزرگراه جلال آل احمد پیش روی شهروندان قرار گیرد. در این میان معابری همچون بزرگراه کردستان و خیابان پروانه نیز می توانند دسترسی شهروندان به مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران را برقرار سازند.

منبع: فارس

کد خبر 113704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha