وقتی بنتلی کانتیننتال GT کفش های تانک می پوشد! + ویدئو

پرشین خودرو: یک گروه از روس ها با انجام تغییراتی دیوانه کننده بر روی بنتلی کانتیننتال GT، لوکس ترین تانک جهان را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همه چیز در صنعت خودروسازی معرفی خودرهای جدید و یا پیشرفت های تکنولوژی در این صنعت نیست و گاهی اوقات انجام کارهای خارق العاده از سوی گروه های کوچک فعال در صنعت خودروسازی می تواند سوژه ای ناب و خبری جذاب برای مخاطبان باشد. درست همانند گروهی از روس ها که با کلید زدن یک پروژه دیوانه کننده، موفق به تبدیل بنتلی کانتیننتال GT به لوکس ترین تانک جهان شده اند، هرچند این تانک لوکس روس ها کاملا صلح طلب و دوستانه بوده و تنها چرخ و زنجیر تانک را برای قدم زدن انتخاب کرده است.

 



شاید فکر کنید که این پروژه به صورت نمادین انجام شده است و با حذف چرخ های اصلی و درب اتومبیل، چرخ و زنجیرهای تانک بدون استفاده به بدنه اتومبیل جوش داده شده تا تنها شکل و شمایل یک خودروی شبه تانک به خود بگیرد. اما در واقع این گروه روسی از پروژه جدید و متفاوت خود یک ویدیو منتشر کرده است و به خوبی نشان می دهد که پروژه آنان تنها برای نمایش نبوده و در واقع کار می کند تا به آن لقب "لوکس ترین تانک جهان" را دهیم.

 



سازندگان این تانک لوکس می گویند که ساخته جدید آنان قادر به ثبت سرعت 100 کیلومتر برساخت خواهد بود، اما در حال حاضر سرعت آن بر روی 50 کیلومتر برساعت محدود شده است و فعلا نباید انتظار چالش های بزرگ از آن داشت. نقطه ضعف دیگر این اتومبیل هم می تواند حذف درب های ورود و خروج به اتومبیل باشد که برای استفاده های آفرودی مخصوص در جاده های گلی مشکل ساز خواهد شد. علاوه بر این پدال ترمز هم به نظر نمی رسد که در این پروژه تعریف شده باشد و هیچگونه کارایی نخواهد داشت.

کد خبر 113708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha