کد خبر 113777
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
شیک پوش جدید مک لارن معرفی شد +عکس

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی مک لارن روز گذشته جدیدترین عضو خانواده خود را با نام GT معرفی کرد و به ارائه جزییات آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مک لارن وعده داده است که خودروی جدید این شرکت که تنها نام GT را با خود یدک می کشد، ترکیبی منحصربه فرد از فضای کابین و همچنین فضای بار بی سابقه، راحتی بیشتر، وزن سبک و همچنین یک موتور قدرتمند هشت سیلندر ارائه خواهد کرد که تاکنون در هیچ یک از محصولات این خودروساز بریتانیایی شاهد آن نبوده اید. علاوه بر این محصول جدید این شرکت به معنی واقعی کلمه ویژگی یک خودروی سوپراسپرت کامل را به نمایش خواهد گذاشت.

مک لارن


در طراحی ظاهری اتومبیل همانطور که شاهد هستید، شرکت خودروسازی مک لارن پیچیدگی طراحی محصولات خود را کنار گذاشته و از یک طراحی جذاب و اتوکشیده استفاده کرده است تا محصول جدید مک لارن با وزن سبک تر، عملکرد سریع تر و همچنین فضای بی سابقه راه خود را از دیگر محصولات مکلارن جدا کند.

 

مک لارن

مک لارن

مک لارن


برای ساخت شاسی و بدنه خودرو از ساختار فیبرکربن MonoCell II-T Monocoque استفاده شده است تا با ترکیب استحکام و قدرت، حداقل وزن 1530 کیلوگرمی بدست آید و در ادامه به لطف بدنه کشیده اتومبیل، در زیر پوسته بدنه اتومبیل فضای بار 420 لیتری پنهان شده است تا بیشتر از هرساخته دیگر مک لارن باشد. برای رسیدن به این هدف، مکلارن می‌گوید که تا حد امکان سیستم اگزوز و متعلقات پیشرانه اتومبیل و ابعاد آن را کم کرده است تا فضای بیشتری برای طراحی کابین و همچنین فضای بار اتومبیل ایجاد کند.

 

برای درک بهتر این موضوع، مک لارن 570GT که پیش از این دارنده بیشترین فضای بار در محصولات مک لارن بوده است، فضای بار 370 لیتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

مک لارن

مک لارن


در بخش فنی، مک لارن GT از یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو نیرو می گیرد که خروجی قدرت آن برابر با 620 اسب بخار بوده و گشتاور خروجی آن هم بین دور 5500 الی 6500 دور بردقیقه به حداکثر 630 نیوتن متر خواهد رسید که با دریافت و ارسال این نیرو به کمک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، می توان به حداقل شتاب صفر تا صد 3.2 ثانیه دست پیدا کرد.


خودروی جدید مک لارن GT برای عرضه به تمامی مشتریان جهانی برنامه ریزی شده است و برنامه فروش و تحویل آن تا پایان سال جاری با قیمت پایه 210 هزار دلار آغاز خواهد شد.

 

مک لارن

مک لارن

کد خبر 113777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha