کد خبر 113778
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
شکار نسخه نهایی سری 8 گرن کوپه چهاردرب +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی ام و برای رقابت با دو خودروی آئودی RS7 اسپرت بک و همچنین خودروی جدید مرسدس AMG GT چهار درب، در نمایشگاه بین المللی ژنو سال گذشته از خودروی کانسپت M8 گرن کوپه رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، در نمایشگاه بین المللی سال گذشته ژنو، شرکت خودروسازی مرسدس بنز با پروژه بزرگ خود ظاهر شد. مرسدس AMG GT چهار درب که نسخه کانسپت آن 2 سال پیش رونمایی شد و سال گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید و مراحل توسعه آن تکمیل شد تا نسخه نهایی آن در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی شود.

حال کمپانی خودروسازی بی‌ ام‌ و برای اینکه از رقیب همیشگی خود عقب نماند، سال گذشته خودروی جدید "M8 گرن کوپه" را در قالب یک طرح کانسپت چهاردرب رونمایی کرد تا حداقل برای سال بعد آن یک رقیب قدرتمند در مقابل مرسدس بنز داشته باشد.

 

بی ام و

بی ام و

 

حال به نظر می رسد که توسعه سری 8 گرن کوپه چهاردرب نیست به مراحل پایانی خود رسیده است، زیرا اخیرا نسخه تولید شده آن با استتار جزیی سوار بر کامیون حمل ماشین "بی ام و" رویت شده است تا به معرفی آن در سال جاری امیدوار باشیم و مهم تر از همه، طراحی نهایی ظاهر اتومبیل خواهد بود که در تصاویر جاسوسی به وضوح دیده می شود و می توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید.

 

بی ام و


برای رقابت با خودروی مرسدس AMG GT چهار درب، شرکت خودروسازی بی ام و نیاز به قدرت بیشتری خواهد داشت، زیرا سال گذشته هیولای چهاردرب لوکس اسپرت بی ام و در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس با موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری معرفی شد که نمونه آن بر روی بی ام و M5 مورد استفاده قرار گرفته است که نهایت توان آن به قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری خواهد رسید که با ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه و همچنین سقف سرعت 305 کیلومتر بر ساعت بدست می‌آید که در مقایسه با رقیب اصلی خود یک عملکرد ضعیف‌تر به نمایش گذاشته است.

هرچند این مشخصات برای قوی ترین نسخه اتومبیل یعنی M850i خواهد بود و 2 پیشرانه شش سیلندر بنزینی و دیزلی 3 لیتری توربودوقلو هم برای خودروی سری 8 گرن کوپه چهار درب پیش بینی شده است که قدرت نسخه دیزلی آن معادل 315 اسب بخار و 680 نیوتن متر گشتاور و قدرت نسخه بنزینی آن معادل 335 اسب بخار و گشتاور آن معادل 450 نیوتن متر خواهد بود.


به طور دقیق‌تر، خودروی جدید AMG GT در نسخه چهار درب خود با پیشرانه قدرتمند 639 اسب بخاری ظاهر شده است که دارای گشتاور 900 نیوتن متری بوده و می‌تواند در عرض تنها 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و با سقف سرعت 315 کیلومتر بر ساعت به راه خود ادامه دهد.

کد خبر 113778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha