کد خبر 113795
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
افزایش کرایه بدون نصب برچسب غیرقانونی است

پرشین خودرو: مشاور پارلمانی شهردار تهران از افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی در برخی خطوط توسط رانندگان متخلف انتقاد کرد و از شهروندان خواستار گزارش تخلفات رانندگان به تاکسیرانی شد.

به گزارش پرشین خودرو، داریوش قنبری، با انتقاد از اینکه برخی رانندگان تاکسی خودسرانه در برخی خطوط کرایه ها را تا 50 درصد افزایش داده اند، گفت: نرخ کرایه تاکسی تا 23 درصد افزایش یافته اما برخی رانندگان متخلف به صورت خودسرانه کرایه ها را تا 50 درصد افزایش داده اند.


شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش کنند


مشاور پارلمانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهروندان باید تخلفات رانندگان را گزارش کنند، افزود: مردم نباید از کنار این دست تخلفات به راحتی عبور کنند زیرا در سایه بی توجهی مسافران چنین تخلفاتی تداوم می یابد.


وی یادآور شد: مردم باید در جریان قرار گیرند که اگر راننده ای بیش از نرخ مصوب کرایه ها را افزایش دهد تخلفات را باید به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند تا با رانندگان متخلف طبق قانون برخورد شود.

 

تاکسی



شهروندان از مسافربرهای شخصی غیرمجاز استفاده نکنند

مشاور پارلمانی شهردار تهران ادامه داد: البته این تخلفات بیشتر توسط مسافربرهای شخصی غیرمجاز صورت می گیرد که به شهروندان توصیه می شود برای تامین امنیت خود از تاکسی استفاده کنند.



خودداری از نصب برچسب نرخ کرایه ها تخلف است/ افزایش کرایه بدون نصب برچسب غیرقانونی است

وی خودداری از نصب برچسب نرخ کرایه ها را تخلف دانست و گفت: افزایش کرایه بدون نصب برچسب غیرقانونی است و مسافران باید بر اساس برچسب قیمت کرایه نصب شده بر روی تاکسی کرایه خود را پرداخت کنند در این رابطه نیاز است سازمان تاکسیرانی در مورد نصب برچسب به تاکسی ها تذکر دهد تا درگیری میان رانندگان و مسافران به وجود نیاید.

کد خبر 113795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha