تست تصادف و آزمایش ایمنی کاروان های مسافرتی + ویدئو

پرشین خودرو: اگر دوست دارید بدانید که ماشین های کاروان چقدر ایمن هستند، در پرشین خودرو می توانید شاهد تست تصادف ویدیویی آن باشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فارغ از مشکلات و مسائلی که در کشور وجود دارد، اگر اهل سفرهای طولانی مدت به همراه خانواده خود باشید، ماشین های کاروان می تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد که تمامی موارد و امکانات لازم برای سفر را در اختیار شما قرار می دهد.

اما در این بین یک چیز کمتر از همه مورد توجه قرار می گیرد و آن هم ایمنی خودروهای کاروان، بویژه خودروهای کاروان سنگین وزن خواهد بود که معمولا بر روی امکانات داخل کابین آن توجه شده است، به همین منظور اخیرا آژانس حمل و نقل سوئد تحت عنوان Trafikverket به این سوال پاسخ داده و 2 دستگاه خودروی کاروان متفاوت را برای تست ایمنی تهیه کرده است که نتیجه این آزمایش برای کاربران این دسته از وسایل نقلیه می تواند شوکه کننده باشد.

 



باتوجه به آمار فروش خودروهای کاروان، محبوبیت آنان هرساله بیشتر شده و در سال 2014 میلادی شاهد افزایش 50 درصدی فروش خودروهای کاروان یا به اصطلاح RV بوده ایم. حال آژانس Trafikverket دو خودروی متفاوت از RVهای پرفروش بازار را تهیه کرده و آنان را با سرعت 64 کیلومتر برساعت در شرایط سخت تصادف قرار داده است تا نتیجه ای شوکه کننده برای کاربران این دسته از وسایل نقلیه مسافرتی داشته باشد که بدون اشاره به جزییات، پیشنهاد می کنیم خودتان سطح ایمنی و استقامت خودروهای RV در برابر تصادفات را در قالب ویدیو شاهد باشید.

کد خبر 113820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha