کدام ماشین ها در امریکا بیشترین آمار مرگ و میر را داشته است؟

پرشین خودرو: آخرین تحقیق موسسه iSeeCars به شما نشان خواهد داد که بین سال های 2013 تا 2017 چه ماشینی بیشترین آمار مرگ و میر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا تا به امروز آمار کلی مرگ و میر در جاده ها منحصربه یک کشور خاص منتشر شده است و یا با جمع آوری داده های کشورهای اروپایی، در مجموع آمار مرگ و میر قاره اروپا در طول یکسال ارائه می شود، اما اخیرا موسسه iSeeCars یک کار جالب انجام داده است و آن هم جمع آوری داده های بیشترین تلفات در بین سال های 2013 الی 2017 میلادی در یک برند خاص خواهد بود که نتیجه آن می تواند شما را شگفت زده کند.


ارقام محاسبه شده برای بدست آمدن نرخ مرگ و میر ناشی از تصادف برای هر 1 میلیارد مایل رانندگی توسط وسایل نقلیه مختلف بدست آمده است و شاید خودروهایی که امروز نام آنان به عنوان مرگبارترین خودروهای فعال در بازار ایالات متحده آمریکا گزارش خواهد شد، مدل های جدید آن بالاترین نمره را از سوی موسسات ایمنی دریافت کرده باشند و چه بسا نسخه های جدید آن بسیار ایمن تر از نسخه تولید شده در سال های 2013 الی 2017 میلادی خواهد بود.


لیست منتشر شده شامل 14 خودرو خواهد بود که در بالاترین قسمت لیست مرگبارترین خودروهای آمریکا قرار می گیرند و به طور انحصاری مربوط به خودروهای کوچک اقتصادی و یا خودروهای اسپرت خواهد شد.

 

میتسوبیشی


در این لیست خودروی میتسوبیشی میراژ صدرنشین مرگبارترین خودروی فعال در بازار ایالات متحده آمریکا خواهد بود که دارای نرخ مرگ و میر 10.2 اتومبیل در هر 1 میلیارد رانندگی خواهد بود.

 

شورلت

 

بعد از آن خودروی شورلت کوروت قرار می گیرد که برای هر 1 میلیارد مایل رانندگی در آمریکا، حدود 9.8 دستگاه از آنان موجب کشته شدن راننده و سرنشینان داخل کابین خود شده است. برای اینکه مقایسه بهتری داشته باشید، باید گفت که میانگین این رتبه بندی برای تمامی خودرها حول عدد 2.6 دستگاه می چرخد.

 

شورلت

دوج چلنجر

نیسان

سوبارو


دیگر اتومبیل های اسپرت قرار گرفته در این لیست هم می توانند شورلت کامارو، دوج چلنجر، نیسان 370Z و سوبارو BRZ باشند.

 

کیا

نیسان

 

همچنین از بین خودروهای اقتصادی این لیست می توان به خودروی کیا سول، کیا ریو، نیسان ورسا نوت و خودروی شورلت اسپارک اشاره داشت که جزو مرگبارترین خودروهای آمریکا در بین سال های 2013 تا 2017 میلادی به شمار می آیند.

کد خبر 113831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha