«ترس از مردن» یکی از برنامه های بزرگ گرندتور را لغو کرد!

پرشین خودرو: به دلیل ترس از مردن، جرمی کلارکسون اعلام کرد که یکی از قسمت های فصل جدید برنامه گرندتور به طور کامل لغو شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به گفته منابع خبری و اخیرا طبق گفته جرمی کلارکسون، فیلمبرداری فصل چهارم برنامه پرمخاطب گرندتور در جریان است و احتمالا در نیمه دوم سال جاری پخش آن آغاز خواهد شد، اما روز گذشته جرمی کلارکسون اعلام کرد که به دلیل ترس از مردن بدست تروریست ها، یکی از بزرگ ترین برنامه های سفر خود را در کنار همکاران خود لغو کرده است.

طبق گفته این مجری محبوب دنیای خودرو، یکی از قسمت های ویژه فصل چهارم برنامه گرندتور قرار شد که در خاورمیانه ضبط شده و نقطه شروع آن از عربستان سعودی و نقطه پایان آن در قاهره پایتخت مصر باشد، اما این قسمت به دلیل منطقه ناامن و احتمال حملات تروریستی لغو شده است.

 



جرمی کلارکسون می گوید: در صورت عبور از صحرای سینا، این یک سفر حماسی خواهد بود، اما با تشکر از شبه نظامیان تروریستی داعش، شانس رسیدن ما به نقطه پایان به همراه سرهایمان بسیار ضعیف خواهد بود و به همین دلیل ضبط یکی از قسمت های جذاب فصل چهارم لغو شده است. هرچند بعد از آن جزایر اندامان در نزدیکی تایلند هم مکان دیگری برای فیلمرداری بوده است که از سوی برنامه لغو شد و دلیل آن وجود یک قبیله در یکی از جزایر خواهد بود که هرکسی را در این سرزمین غیر از خودشان ببینند، خواهند کشت!

استرالیا هم یکی دیگر از اهداف رد شده برای ضبط فصل چهارم برنامه گرندتور بوده است، زیرا مخاطبان به اندازی کافی برای ضبط برنامه در این کشور علاقه ندارند و دلیل آن هم تجربه ما در سال 2015 میلادی بوده است.
 

کد خبر 113883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha