سایپا، دستورالعمل های بهره وری را به اجرا درآورده است

پرشین خودرو: رئیس سازمان ملی بهره‌و ری ایران با اشاره به عملكرد گروه خودروسازی سایپا در زمینه افزایش بهره‌وری گفت: در میان صنایع كشور، سایپا به‌ خوبی توانسته است دستورالعمل‌های مختلف بهره‌‎وری را به اجرا درآورد.

به گزارش پرشین خودرو، فاطمه پهلوانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: گروه سایپا از سالیان گذشته در حوزه بهره‌وری فعالیت مستمر و منسجمی داشته و همواره به‌ عنوان یك مدل موفق در ردیف صنایع كشور، مطرح بوده است.

وی در بازدید از نمایشگاه بهره‌وری گروه سایپا ادامه داد: در گروه خودروسازی سایپا جوانان و متخصصان با انگیزه، خلاق و مبتكر فعالیت می‌كنند كه توانسته‌اند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و كمترین هزینه، نوآوری و پروژه‌های بهبود مؤثری را به‌اجرا درآورند.

 

نمایشگاه بهره وری سایپا


پهلوانی با اشاره به نمایش دستاوردهای نوین و شایسته در نمایشگاه بهره‌وری سایپا، گفت: دبیرخانه بهره‌وری سایپا عملكرد بسیار منسجم و مناسبی داشته و توانسته مشاركت همه واحدهای مختلف سازمان را در اجرای پروژه‌های بهره‌وری جلب كند.

یادآور می شو د که رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با حضور در شركت سایپا ضمن دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از نمایشگاه دستاوردهای بهره‌وری كه با حضور شركت‌های گروه و واحدهای مختلف سایپا برپا شده است، بازدید كرد.

کد خبر 113913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha