خودروی الکتریکی یا پیشرانه درون سوز، کدامیک سریع تر است؟ +ویدئو

پرشین خودرو: امروز در قالب یک مسابقه درگ، بار دیگر شاهد رقابت خودروهای نسل جدید الکتریکی در برابر خودروهای کارکشته درون سوز هستیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رقابت درگ همیشه جذاب بوده است و این جذابیت زمانی به اوج خود می رسد که خودروهای هم‌کلاس با یکدیگر به رقابت بپردازند. حال امروز در قالب یک ویدیو درگ، رقابت دو خودروی سدان اسپرت نیمه لوکس را برایتان آماده کرده ایم، اما یکی از آنان خودروی تمام الکتریکی تسلا مدل 3 بوده و در برابر خودروی اسپرت باواریا، یعنی خودروی "ب ام و M2 Competition" قرار گرفته است تا هرکدام به عنوان نماینده نژاد خود در این رقابت حاضر شوند.

در این رقابت خودروی تسلا مدل 3 به لطف سیستم محرک تمام الکتریکی می تواند انتقال نیروی خطی و سریع داشته باشد، اما در برابر آن خودروی "ب ام و M2 Competition" با پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر 3 لیتری قرار گرفته است که از لحاظ قدرت برتری داشته و می تواند خروجی قدرت 405 اسب بخاری در کنار گشتاور 551 نیوتن متری داشته باشد، حال باید دید که آیا انتقال نیروی خطی عملکرد بهتری از خود بجای خواهد گذاشت یا چرخه پیچیده انفجار و احتراق و سپس انتقال قدرت بوسیله جعبه دنده 6 سرعته دستی که بر روی بی ام و مورد استفاده قرار گرفته است می تواند کارساز باشد.

کد خبر 113926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha