کد خبر 113946
۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
معرفی لندرور دیسکاوری اسپرت مدل ۲۰۲۰

پرشین خودرو: لندرور به‌تازگی نسخه‌ی بهبودیافته از شاسی‌بلند دیسکاوری اسپرت را معرفی کرده است که این‌بار، از پیشرانه‌ی بنزینی درکنار فناوری برقی بهره می‌برد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت لندرور نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده از خودروی دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۰ را با فناوری‌های جدید معرفی کرده است. شاسی‌بلند به‌روزرسانی‌شده‌ی لندرور از تابستان امسال در بازار آمریکا عرضه خواهد شد و قیمت آن در زمانی نزدیک به عرضه‌ی رسمی مشخص خواهد شد. تغییرات ظاهری انجام‌گرفته روی بدنه‌ی لندرور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۰ کوچک، اما مهم هستند.

 

لندرور

 

چراغ‌های جلو، زاویه بیشتری دارند و چراغ روشنایی در روز در لبه‌ی پایینی قرار گرفته‌اند. قسمت جلویی خودرو با وجود دو ورودی هوای عمودی، نسبت به قبل ظاهر ساده‌تری دارد. تغییرات مشابهی در قسمت عقب انجام گرفته است و چراغ‌های مستطیلی با شیب بیشتری طراحی شده‌اند. سپر عقب هم به‌روزرسانی شده و اگزوز‌های جدید را در خود جای داده است.

 

لندرور

 

زیر کاپوت خودرو، سیستم ۴۸ ولتی قرار گرفته که با یک ژنراتور استارتر هماهنگ شده است. پیشرانه هیبریدی ۲۹۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند؛ اما آپشن پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲۴۶ اسب‌بخاری هم قابل سفارش است. لندرور تاکنون مشخصات مصرف سوخت پیشرانه‌ی هیبریدی دیسکاوری اسپرت جدید را منتشر نکرده است. لندرور کابین دیسکاوری اسپرت را هم بهبود داده و از پوشش مخصوص ساخته‌شده از میکرو فیبر پلی‌استر بازیافت‌شده، استفاده کرده است.

 

لندرور

 

در میان تغییرات انجام‌گرفته، صندلی‌های ردیف دوم با طرح ۴۰:۲۰:۴۰ طراحی شده‌اند و اکنون سرنشینان ردیف سوم، به جا‌لیوانی‌ها دسترسی دارند. به‌منظور دسترسی بهتر، قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و درگاه USB و ۱۲ ولتی هم درنظر گرفته‌ شده است. ظاهر کنسول تغییر یافته و نمایشگر ۱۰ اینچی سیستم سرگرمی را در خود جای داده است.

فرمان چندمنظوره خودرو هم دکمه‌های بیشتری را شامل می‌شود. فناوری‌های جدید به‌کاررفته در لندرور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۰ شامل آینه میانی با قابلیت نمایش تصویری قسمت عقبی خودرو با زاویه ۵۰ درجه می‌شود. دوربین جلو هم موانع پیش‌روی خودرو در هنگام رانندگی در مسیرهای آفرود را تا ۱۸۰ درجه پوشش می‌دهد. از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده موجود در دیسکاوری اسپرت می‌توان به کروز کنترل سازگار با فرمان، رانندگی بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار و بررسی حالت خواب‌آلود راننده اشاره کرد.

منبع: زومیت

کد خبر 113946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha