واکنش به شایعه کانتینر رژیم صهیونیستی در خطوط ریلی

پرشین خودرو: شرکت راه آهن: تسهیل کننده سیر قطار‌های باری هستیم و پس از صدور مجوزهای لازم، نسبت به انتقال کالا‌های وارداتی اقدام می‌کنیم

به گزارش پرشین خودرو، راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خطوط ریلی کشور، تسهیل کننده سیر قطارهای باری است و پس از صدور مجوز توسط سازمان های نظارتی و تایید گمرک،​ نسبت به انتقال کالاهای وارداتی به مقصد اقدام می کند.

شهرام جعفری در واکنش به تصویری ادعایی از یک دستگاه کانتینر متعلق به رژیم صهیونیستی در خطوط ریلی ایران گفت: در فضای حمل و نقل بین الملل یکی از ابزار‌های به روز کانتینر است و اکثر خطوط کشتیرانی در دنیا از جمله خط کشتیرانی مذبور دارای کانتینر هستند، اما شرکت‌هایی با نام NVOCC نیز وجود دارند که حرفه آن‌ها صرفا تامین و در اختیار گذاشتن کانتینر و اخذ کرایه آن از صاحبان بار است.


مدیرکل بازرگانی خارجی شرکت راه آهن ادامه داد: شرکت یادشده در سال‌های اخیر تعداد بسیاری از کانتینر‌های خود را به فروش رسانده و این کانتینر‌ها در فضای حمل و نقل بین الملل جابه جا و مورد استفاده قرار می‌گیرد.


جعفری تاکید کرد: کانتینر یاد شده متعلق به یک شرکت چینی و حامل قطعات مورد نیاز شرکت پاکشوما بوده که پس از اخذ مجوز‌های لازم از مقصد چین به ایران حمل شده است و هیچ ارتباط عملیاتی، مالکیتی و اپراتوری شرکت‌های یاد شده با تابعیت رژیم اشغالگر قدس وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

کد خبر 113947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha