زمان تاثیر طرح ساماندهی بازار خودرو در مدیریت بازار

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح ساماندهی بازار خودرو در بلند مدت در مدیریت بازار موثر خواهد بود.

رمضان علی سبحانی‌فر، با بیان این مطلب و با اشاره به این که طرح ساماندهی بازار خودرو نمی‌تواند در شرایط کنونی تاثیر بسزایی را در بازار خودرو ایفا کند، اظهار داشت: آن چه که امروز می‌تواند در مدیریت بازار خودرو موثر باشد، افزایش تولید و رساندن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است.

وی با اشاره به تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در بازار خودرو، اظهار کرد: از نظر من در حال‌ حاضر تصویب این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار خودرو نخواهد گذاشت؛ بلکه در بلندمدت می‌تواند آثار خود را در ساماندهی بازار خودرو نشان دهد.
سبحانی فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: آن چه که در حال‌ حاضر می‌تواند در مدیریت بازار خودرو اثرگذار باشد افزایش تولید خودروها و ثبت‌نام خودروها به دست مصرف کنندگان و در نهایت تحویل خودرو به مصرف کننده اصلی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ‌عین ‌حال یادآور شد: افزایش تولید خودروها و به دنبال آن رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی دو مولفه اصلی است که توجه به آن در مدیریت بازار خودرو در شرایط کنونی بسیار موثر است. در چند وقت اخیر نیز بر روی افزایش تولید خودروها تمرکز شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آزادسازی خودروهای هیبریدی در طرح ساماندهی بازار خودرو، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی ورود خودروهای هیبریدی نیز نمی‌تواند نقش بسزایی در ساماندهی بازار خودرو ایفا کند. به طور کلی این طرح می‌تواند در بلند مدت در بازار خودروی کشور و کیفیت و قیمت خودروها موثر واقع شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پایان، اظهار کرد: در حال‌ حاضر خودروهای هیبریدی در لیست ۱۴۰۰ کالایی قرار دارد که از سوی شورای اقتصادی سران سه قوه واردات آن ممنوع شده است.
منبع ایسنا

کد خبر 113950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha