تنها 2 خودرو در مدل پایه بالاترین سطح ایمنی IIHS را دریافت کرد!

پرشین خودرو: از میان 30 خودروی تست شده توسط موسسه ایمنی IIHS آمریکا، تنها 2 خودرو در مدل های استاندارد خود موفق به دریافت بالاترین نمره ایمنی شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، موسسه ایمنی IIHS آمریکا هرساله طیف وسیعی از آزمایشات خود را بر روی وسایل نقلیه مختلف جدید انجام می دهند و ایمنی آنان را برای فعالیت در سال پیش رو رتبه بندی می کند، هرچند برای رتبه بندی معیارهای مختلفی در نظر گرفته می شود که شامل تست های مختلف برخورد، عملکرد سیستم روشنایی اتومبیل و همچنین شامل سیستم های ایمنی متعددی خواهد شد که بر روی اتومبیل نصب می شود.

اما باید متذکر شد که خودروهای تست شده توسط موسسه ایمنی IIHS معمولا نسخه های فول آپشن هستند و تمامی تجهیزات ایمنی سفارشی بر روی آنان نصب می شود و سپس برای تست در اختیار موسسه ایمنی IIHS قرار می گیرد، غیر از تنها 2 اتومبیل که در نسخه های استاندارد خود و بدون در نظر گرفتن آپشن های قابل سفارش، موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی تحت عنوان Top Safety Pick+ شده اند.

 



در حقیقت از بین 30 خودروی تست شده توسط موسسه ایمنی IIHS ایالات متحده آمریکا که موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی شده اند، تنها 2 خودرو بدون در نظر گرفتن تجهیزات اختیاری و در مدل های استاندارد خود موفق به دریافت سطح ایمنی Top Safety Pick+ شده اند.

یکی از آنان خودروی "هوندا Insight" خواهد بود که چندان خودروی محبوب و پرفروشی به شمار نیامده و با وجود قیمت پایه 22 هزار و 930 دلاری، در سال گذشته تنها موفق به فروش حدودا 12 هزار دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا شده است و بعد از آن خودروی لوکس "جنسیس G90" خواهد بود که با قیمت پایه نزدیک به 70 هزار دلاری و در نسخه استاندارد خود موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی از سوی موسسه ایمنی IIHS، یعنی سطح Top Safety Pick+ شده است.
 

کد خبر 113979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha