با 10 شاسی بلند غیرقابل اعتماد فعال بازار آمریکا آشنا شوید +عکس

پرشین خودرو: امروز با استفاده از داده های موسسه J.D. Power ، به بررسی غیرقابل اعتمادترین خودروهای شاسی بلند فعال در بازار آمریکا برای سال 2019 خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو،  تاکنون مقاله‌های زیادی از خودروهای قابل اعتماد در ایالات متحده آمریکا و یا دیگر کشورهای مهم جهان در پرشین خودرو منتشر شده است، حال امروز هم یک لیست از خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا آماده کرده ایم که بیشترین نمره ممکن را در مقایسه با رقبای خود در بازار کسب کرده اند، ولی نه برای قابل اعتمادترین آنان، بلکه برای "غیرقابل اعتمادترین" خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایالات متحده آمریکا که بیشترین میزان خرابی و مشکل سطحی برای آنان گزارش شده است.


همانطور که گفتیم، این مقاله بر روی غیرقابل اعتمادترین خودروهای شاسی بلند تمرکز دارد که از داده های آخرین تحقیق موسسه "J.D. Power"، برای تهیه این مقاله استفاده شده است که در ادامه 10 مورد از شاسی بلندهای غیرقابل اعتماد در بازار ایالات متحده آمریکا در سگمنت‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.


توجه داشته باشد که ما در میان اطلاعات ارائه شده از سوی دو منبع ذکر شده یعنی "کانسومر ریپورتز" و "J.D. Power" هیچ گونه غیرقابل اعتماد مطلق وجود ندارد و تنها برخی از مشکلات آنان نسبت به دیگر خودروهای موجود در بازار باعث شده است تا خودروهای ذکر شده نسبت به رقبای خود غیرقابل اعتماد باشند، هرچند در این بین مشکلاتی هم وجود دارد که می‌تواند صاحبان اتومبیل‌های ذکر شده را کلافه کند.



- آکورا MDX: نمره 5 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 5 برای مسائل مکانیکی، نمره 5 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 8 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

آکورا



- شورلت سابرمن: نمره 6 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 7 برای مسائل مکانیکی، نمره 6 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 7 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

شورلت


- دوج جرنی: نمره 6 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 7 برای مسائل مکانیکی، نمره 7 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 7 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

دوج جرنی



- فیات 500X: نمره 5 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 5 برای مسائل مکانیکی، نمره 5 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 5 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین

 

فیات



- فورد اکسپلورر: نمره 6 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 7 برای مسائل مکانیکی، نمره 7 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 7 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

فورد



- جی ام سی یوکان: نمره 5 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 5 برای مسائل مکانیکی، نمره 6 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 6 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

جی ام سی



- جیپ رنگید: نمره 5 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 5 برای مسائل مکانیکی، نمره 6 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 7 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

جیپ



- جیپ رانگلر: نمره 6 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 7 برای مسائل مکانیکی، نمره 8 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 5 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

جیپ



- مرسدس بنز GLA: نمره 6 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 7 برای مسائل مکانیکی، نمره 6 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 6 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

مرسدس



- ولوو XC90: نمره 5 از 10 برای قابلیت اطمینان و دوام کلی، نمره 5 برای مسائل مکانیکی، نمره 5 برای ویژگی ها و سیستم های کنترل کننده، نمره 5 برای کیفیت بیرونی و داخل کابین.

 

ولوو

کد خبر 114005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha