بازدید مدیر شعب بانک ایران زمین از گروه صنعتی اترک شیمی شرق

پرشین خودرو: مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین در راستای تحقق شعار سال و حمایت از رونق تولید با مدیران ارشد شرکت اترک شیمی شرق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  شمس آبادی مدیر استان خطاب به مدیران این مجموعه صنعتی که با وجود تحریم های اقتصادی تحمیل شده به کشور، همچنان در عرصه تولید و صنعت استوار و مایه مباهات و سربلندی ایران عزیزمان بوده اند، عنوان کرد: شرکت های تولیدی و کارخانجات به عنوان چرخ اصلی صنعت کشور نقش به سزایی در خودکفایی و آبادانی این مرز و بوم داشته و امید است با همت عالی مردم ایران زمین شاهد رونق اقتصادی در سال پیش رو باشیم.


وی افزود: بانک ایران زمین آماده است تا در چارچوب سیاست ها و دستورالعمل های ابلاغی، در مسیر رشد و شکوفایی صنایع کشور در کنار واحدهای صنعتی و تولیدی حضور داشته باشد.

 

بانک ایران زمین


در ادامه مهندس نعیمی پور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی اترک شیمی شرحی از تاسیس و تاریخچه فعالیت شرکت ارائه داده و افزود: این شرکت حدود 30000 تن رنگ در سال تولید می کند که کل این ظرفیت به کلیه کشورهای حوزه CIS آسیای میانه، سوریه، عراق، افغانستان، زیمباوه، استرالیا و چین صادر می کند.

کد خبر 114013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha