کد خبر 114016
۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
نسل جدید رنو کپچر چه شکلی است؟ +عکس

پرشین خودرو: طراحان مستقل صنعت خودروسازی با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، چهره احتمالی نسل جدید رنو کپچر را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی رنو ممکن است فعالیتی در بازار ایالات متحده آمریکا نداشته باشد، اما این برند فرانسوی این روزها یکی از پرکارترین خودروسازان جهانی به شمار می آید و محصولات خود را در اکثر بازارهای جهانی عرضه می کند و برای تقویت حضور بیشتر خود در بازار، در حال حاضر نسل جدید "رنو ZOE"، مدل های بروزرسانی شده مگان و تالیسمن و همچنین از همه مهم تر، نسل جدید رنو کپچر را توسعه می دهد که اخیرا تصاویر جاسوسی آن در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شده است و حالا طراحان مستقل صنعت خودروسازی با الگوبرداری از آنان، چهره احتمالی نسل جدید رنو کپچر را به تصویر کشیده اند.


باتوجه به تصویر ارائه شده از سوی طراحان، می توانیم شاهد تغییرات بسیار زیادی بر روی چهره اتومبیل باشیم و شرکت خودروسازی رنو طراحی نسل جدید خود را به خودروی رنو کپچر نیز منتقل کرده است تا این خودرو بیش از پیش به دیگر برادران خود شبیه شود، بویژه در قسمت جلوی اتومبیل که چراغ های L شکل در زیر چراغ اصلی اتومبیل تبدیل به امضای پای کار محصولات رنو شده است و بر روی نسل جدید رنو کپچر جذابیت بالایی خواهد داشت.

 

رنو کپچر


از آنجایی که برای طراحی و توسعه نسل جدید "رنو کپچر" گفته می شود که از پلتفرم مشترک با خودروی "رنو کلیو" استفاده شده است، به همین منظور می توان انتظار یک طراحی مشابه در داخل کابین برای هر دو اتومبیل را داشت که نتیجه آن راحتی بیشتر و کیفیت بالاتر فاکتورهای داخل کابین برای رنو کپچر نسل جدید خواهد بود.


مهم ترین چیزی که در حال حاضر مشتریان به دنبال آن هستند، گزینه های هیبریدی خواهد بود که شرکت خودروسازی رنو به آن توجه ویژه داشته و طبق ادعای منابع خبری، قرار است که خودروی نسل جدید رنو کپچر دریافت کننده یک موتور بنزینی 1.6 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی و گیربکس اتوماتیک 7 سرعته باشد که برای تامین نیروی موتور الکتریکی از باتری 1.2 کیلووات ساعت با توان شارژدهی 50 کیلومتر با یکبار شارژ کامل استفاده شده است که جزییات بیشتر آن پس از معرفی رسمی خودرو ارائه خواهد شد. هرچند در کنار سیستم محرک ترکیبی رنو کپچر، شرکت خودروسازی رنو وعده موتورهای بنزینی 1 لیتری 100 اسب بخاری، موتور 1.3 لیتری توربوشارژر 150 اسب بخاری و همچنین یک موتور 1.5 لیتری دیزلی 150 اسب بخاری را داده است.


در پایان انتظار می رود که شرکت خودروسازی رنو در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان نسل جدید رنو کپچر را به طور رسمی و با جزییات کامل فنی رونمایی کند که بلافاصله پس از معرفی جزییات آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 114016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha