سایپا در اردیبهشت 98 خودروساز اول کشور شد

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا با تولید 42 هزار و 851 دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه، بیشترین میزان تولید محصول در 10 ماهه گذشته را به ثبت رساند.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا موفق شد 42 هزار و 851 دستگاه انواع محصولات خانواده X100، تیبا، تیبا۲، ساینا، كوییك، سراتو، انواع وانت نیسان و سایر خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین را در اردیبهشت 98 تولید كرده و عنوان خودروساز برتر كشور را از آن خود كند.

سایپا به ‌عنوان خودروساز برتر كشور، در دو ماهه نخست امسال نیز 63 هزار و 649 دستگاه خودرو تولید كرده است.

 

خط تولید سایپا


گروه سایپا آخرین بار در تیرماه 97 و پیش از اعمال رسمی تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی موفق شده بود بیش از 40 هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی یك‌ ماهه تولید كند و در اردیبهشت 98 این رکورد 10 ماهه شکسته شد.

گروه خودروسازی سایپا در حالی توانسته عنوان خودروساز برتر كشور را از آن خود كند كه در یك‌ سال گذشته موانع و مشكلات فراوانی نظیر افزایش قیمت ارز و رشد بی‌سابقه قیمت تمام‌شده، كمبود نقدینگی مورد نیاز تولید، وجود موانع فراوان در زمینه واردات مواد اولیه و قطعات برخوردار از فناوری‌های پیشرفته و محدودیت نقل‌ و ‌انتقال بانكی بین‌المللی فراروی جریان تولید وجود داشته اما سایپا با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اجرای تدابیر این وزارتخانه و نیز برنامه‌ریزی و اتخاذ روش‌های اصولی در سطح گروه، توانست در زمینه اجرای راهبرد ملی «رونق تولید» موفق عمل كند.

کد خبر 114029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha