بنویسیم ستاد سوخت بخوانیم ستاد مراکز اسقاط کشور!

پرشین خودرو: ستاد سوخت کشور با ایجاد انحصار در فروش گواهی اسقاط خودرو، ترخیص خودروهای وارداتی مانده در گمرک را با مشکلات جدیدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به رغم گذشت بیش از یک ماه از تمدید مصوبه هیات دولت مبنی بر آزادسازی خروج خودروهای موجود در گمرکات کشور که بیش از ۱.۵ سال در گمرکات به دلیل اتخاذ تدابیر ناصحیح معطل مانده بود و گشایش کلاف سر در گم خودروهای وارداتی با خروج مستمر این خودروها از گمرکات و آمادگی برای شماره گذاری همراه شد با کمال تعجب و تلاش های مستمر تمامی مسوولان امر در حل این معضل، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت کشور از تخصیص گواهی اسقاط به خودروهای وارداتی جلوگیری به عمل آورده است.

براساس این گزارش، درحالی که خریداران خودروها منتظر تحویل خودروهای خود بوده و شرکتهای واردکننده نیز آماده تحویل این خودروها به مشتریان خود هستند و بیش از ۵ هزار دستگاه خودرو منتظر بازشدن صفحات گواهی اسقاط است.

 



بنابر مذاکرات، جلسات و پیگیری های به عمل آمده تنها خرید گواهی اسقاط از شرکت تعاونی مراکز اسقاط از سوی ستاد سوخت کشور ممکن شده و در اقدامی کاملاً انحصاری صفحات دیگر مراکز اسقاط و همچنین شرکتهای واردکننده بسته شده است.

در ۲۰ روز گذشته شرکتهای واردکننده مجبور به پرداخت جریمه دیرکرد علاوه بر دیگر جرایم قابل پرداخت به خریداران خودروها شده اند و یقیناً اقدامات خلاف قانون ستاد مدیریت سوخت نه تنها محصولی جز ورود ضرر و زیان به خریداران خودروها نداشته است بلکه از نظر روانی، بازاری را که به سمت آرامش می رفت از مسیر خارج و تحت تاثیر قرار داده است.

کد خبر 114070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha