رقابت نفس گیر 3 سگمنت مختلف برای اثبات بهترین بودن! +فیلم

پرشین خودرو: امروز در رقابتی جذاب، شاهد درگ سه خودروی استیشن، سدان و الکتریکی به عنوان نمایندگان سگمنت خود با یکدیگر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاهد رقابت سه خودرو از سگمنت های مختلف خواهیم بود که خودروی سدان این مسابقه می تواند خودروی "بی ام و M3"، خودروی استیشن مسابقه می تواند خودروی "آئودی RS4 آوانت" و در نهایت شرکت کننده الکتریکی این رقابت هم خودروی نیمه لوکس "تسلا مدل 3" خواهد بود که هر کدام در این رقابت مزیت خاص خود را خواهند داشت.

بزرگ ترین مزیت "ب ام و M3" در این رقابت می تواند وزن کمتر 1647 کیلوگرمی آن در مقایسه با دیگر رقبا باشد که برای حرکت دادن آن از موتور شش سیلندر توربوشارژر 3 لیتری با حداکثر خروجی قدرت 425 اسب بخاری در کنار گشتاور 550 نیوتن متری استفاده شده است.

برتری تسلا مدل 3 در این رقابت می تواند گشتاور فوری 639 نیوتن متری به لطف 2 موتور الکتریکی و حداکثر قدرت 473 اسب بخاری آن باشد، اما این خودرو به خاطر مجموعه باتری های بزرگ خود وزن خشک 1847 کیلوگرمی خواهد داشت که بیشتر از دو خودروی دیگر این رقابت خواهد بود.

در آخر هم می رسیم به خودروی "آئودی RS6 آوانت" که تقریبا حد وسط را رعایت کرده است و وزن کمتر از تسلا مدل 3 و همچنین قدرت بیشتری نسبت به دیگر خودروهای شرکت کننده خواهد داشت. به طور دقیق تر این خودرو دارای وزن 1790 کیلوگرمی بوده و برای تحرک آن از یک موتور شش سیلندر 2.9 لیتری توربوشارژر استفاده می شود که حداکثر قدرت آن برابر با 444 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن هم حدود 600 نیوتن متر اعلام شده است.

حال در پایان باید دید که کدام خودرو می تواند از مزیت خود برای برتری به دیگری استفاده کند، پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا به نتیجه این رقابت درگ جذاب و هیجان انگیز برسید.


 

کد خبر 114097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha