مشارکت فولکس واگن و جک برای هوشمند سازی یک شهر

پرشین خودرو: دو شرکت خودروسازی جک و شرکت خودروسازی فولکس واگن به واسطه شرکت های تابع خود در هوشمند سازی شهر هه‌ فی چین مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، "موبیلیتی آسیا" یا به انگلیسی " Mobility Asia"، یک شرکت تابع و کاملا متعلق به کمپانی خودروسازی فولکس واگن است که در چهارچوب همکاری با شرکت خودروسازی "جک" در کشور چین راه اندازی شده است و حالا این شرکت تصمیم به مشارکت در طرح هوشمندسازی شهر " هه‌فی " به عنوان مرکز استان "آنهویی" چین را دارد.


جالب است بدانید که این شرکت در ماه می 2018 میلادی تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان زیرمجموعه فولکس واگن در راستای خدمات عمومی در حوزه اتومبیل در کشور چین است. حال این شرکت برای ساخت یک اکوسیستم متصل و هوشمند با تمرکز بر 5 بخش اصلی از جمله "اتصال دائم"، "تحرک هوشمند"، "زیرساخت های مورد نیاز"، "کسب درآمد برای خدمات و داده ها" و همچنین "اتومبیل های مستقل از راننده" در راستای هوشمندسازی شهر "هه‌فی" مشارکت خواهد داشت.

 

شهر هوشمند


در حال حاضر خدمات و محصولاتی که شرکت " Mobility Asia" ارائه می دهد، شامل پارکینگ های هوشمند، شبکه شارژ هوشمند، پرداخت های هوشمند آنلاین، سیستم ناوبری مبتنی بر یک سناریوی هوشمند، دستیار صوتی و شناخت هوشمند و همچنین شامل عملیات و مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل می شود و اکنون قصد دارد با راه اندازی زیرساخت های هوشمند و ارائه سرویس های خودرو محور، به تحقق یک شهر هوشمند در استان "آنهویی" کشور چین کمک کنند.

کد خبر 114101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha