کد خبر 114124
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
مهلت اعتراض طرح ترافیک خبرنگاری باقی است

پرشین خودرو: دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری شهرداری گفت: مهلت اعتراض برای خبرنگارانی که شامل طرح ترافیک خبرنگاری نشدند به اتمام نرسیده است.

به گزارش پرشین خودرو،  فرهاد خوانساری تهران در پاسخ به این پرسش که یکی از رسانه‌ها به نقل از شما اعلام کرده بود که مهلت اعتراض برای کسانی که شامل سهمیه طرح ترافیک نشده‌اند به پایان رسیده است گفت: من این موضوع را تأیید نمی‌کنم، هنوز پیامکی برای خبرنگاران ارسال نشده است که فرصت اعتراض آنها به اتمام رسیده باشد.

 

طرح ترافیک

 

وی تاکید کرد: اعتراض خبرنگاران از زمانی آغاز می‌شود که پیامک دریافت و متوجه شوند طرح ترافیک خبرنگاری به آنها تعلق گرفته است یا خیر؟

خوانساری درپاسخ به این پرسش که این اعتراض باید به صورت فردی از سوی خبرنگار باشد یا از طریق رسانه اعتراض‌ها اعلام شود گفت: اعتراض رسانه‌ها از زمانی که سهمیه ها و لیست خبرنگاران تأیید شده به آنها ارسال شده، آغاز شده است ما با برخی از رسانه‌ها که تعداد درخواست‌های آنها بیش از سهمیه در نظر گرفته شده بود مکاتبه کرده و اعلام کردیم اسامی که تأیید شده‌اند را بر اساس سهمیه اعلام کنند و یا تماس تلفنی کرده و درخواست کرده‌ایم به صورت مکتوب اسامی خود را به ما اعلام کنند. اما برای آنکه حقی از خبرنگاری ضایع نشود، خبرنگاران می‌توانند به نتیجه اعلام شده اعتراض کنند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده از فردا یکشنبه لغایت دوشنبه برای خبرنگاران دریافت‌کنندگان طرح ترافیک پیامک ارسال خواهد شد.

به گفته خوانساری برای دریافت کنندگان طرح، سامانه شهروندی «تهران من» مجدداً باز خواهد شد تا نسبت به تکمیل اطلاعات و پرداخت ۱۲۰ هزار تومان بابت بهای خدمات اقدام کنند.

منبع: مهر

کد خبر 114124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha