آلمان بزرگ ترین بازار خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی در اروپا شد

پرشین خودرو: با عبور از نروژ، کشور آلمان حالا در سال 2019 میلادی به عنوان بزرگ ترین بازار فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای سال ها عنوان بزرگ ترین بازار خودروهای الکتریکی و همچنین پلاگین هیبریدی در اختیار کشور نروژ بوده است و بعد از آن کشور آلمان قرار می گرفت و این موضوع تا ماه مارس سال جاری نیز صادق بود، اما با اعلام آمار فروش خودروهای الکتریکی و همچنین پلاگین هیبریدی در ماه آوریل 2019 مربوط به قاره اروپا ورق برگشت و این کشور آلمان است که در حال حاضر کشور نروژ را پشت سرگذاشته و خود را به عنوان بزرگ‌ترین بازار فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی معرفی کرده است. هرچند اگر تنها فروش خودروهای تمام الکتریکی را در نظر بگیریم، کشور نروژ همچنان صدر فروش را در اختیار خواهد داشت.

 



باتوجه به جدول مربوطه، می توان شاهد فروش بیش از 30 هزار خودروی الکتریکی و پلاگین هیبریدی در کشور آلمان بود، این درحالیست که کشور نروژ زیر خط میزان فروش 30 هزار دستگاهی قرار گرفته است و بعد از آن با یک اختلاف نسبتا زیاد می توانیم شاهد کشور فرانسه با آمار فروش کمتر از 20 هزار دستگاه خودروی الکتریکی و پلاگین هیبریدی باشیم.

کد خبر 114145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha