کد خبر 114168
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
تعطیلی موقت فرودگاه‌های تهران در ۱۴خرداد

پرشین خودرو: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فعالیت فرودگاه های استان تهران در روز برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ متوقف خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، رضا جعفرزاده اظهارداشت: هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت ۵ ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‌شود و تمام پروازهای این فرودگاه‌ها به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص صادر و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران لازم است قبل از عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مایلی تا ارتفاع بی نهایت از فضای تهران ممنوع است و فرودگاه پیام برای استفاده پروازهای اضطراری استفاده خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 114168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha