ناوگان امدادی بهمن در سالگرد ارتحال امام(ره) آماده باش است

پرشین خودرو: گروه بهمن به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خدمات ویژه ای را از 14 تا 17 خرداد ماه جاری به زائران ارائه می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، با نزدیك شدن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سازمان خدمات پس از فروش بهمن به منظور رفاه حال زائران و مسافران، طرح خدمات امدادی ویژه ای را به مدت چهار روز از سالروز ارتحال امام خمینی تا عید سعید فطر اجرا می‌ کند.

امیر میر منصف رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، در این خصوص گفت: گروه بهمن علاوه بر بكارگیری واحد های امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی كشور كه همواره به مشتریان در تمام ایام خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می‌دهند، نسبت به طرح ریزی و ارائه خدمات امدادی ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با استقرار 4 ایستگاه شبانه روزی در محورها و بزرگراه های منتهی به حرم مطهر اقدام کرده است.

به گفته وی، همچنین تعمیرگاه مركزی بهمن به صورت كشیك در روز های ۱۴ تا 17 خرداد ماه آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان است.

میر منصف افزود: خدمات امدادی شامل رفع عیب در محل، عیب یابی از خودروهای مشتریان، سوخت رسانی، خدمت تعویض زاپاس و امداد رسانی به خودروهای در راه مانده برای تمام محصولات شرکت بهمن موتور در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) در ایام یاد شده رایگان خواهد بود.

یادآور می شود مشتریان برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن 48027 - 021 تماس حاصل کنند.

کد خبر 114177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha