سایپا در پویش ملی بومی‌سازی قطعات به گام دوم رسید + جزئیات

پرشین خودرو: نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو (BIW98) از سوی شركت ایدكوپرس از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا باهمكاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به‌ گزارش پرشین خودرو، این سمپوزیوم با هدف ارائه مقالات تحقیقاتی در زمینه تولید قطعات و مجموعه‌های پرسی بدنه خودرو، ارائه آخرین فناوری‌ها و همكاری و هم‌فكری محققان دانشگاهی با مهندسان بخش صنعت خودرو در راستای توسعه علمی، فنی و تولیدی صنعت خودرو برگزار می‌شود.

كاربرد مواد نوین در سبك‌سازی و ارتقای ایمنی بدنه خودرو، فرایند پرس‌كاری و شكل‌دهی ورق، خطوط پرس‌كاری، فرایند جوشكاری و اتصال بدنه خودرو، آینده‌پژوهی و تكنولوژی‌های نوین در بدنه خودرو و مدیریت اقتصاد و محیط زیست در تولید بدنه خودرو از جمله موضوعات این سمپوزیوم است.

همچنین بازدید از خط تولید شركت ایدكوپرس سایپا، برگزاری كارگاه‌های آموزشی درخصوص طراحی و ساخت بدنه خودرو، برپایی نمایشگاه صنعتی و برگزاری نشست تولیدكنندگان بدنه خودرو از دیگر برنامه‌های جانبی نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو است.

 



گروه خودروسازی سایپا پس از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی قطعات مورد نیاز محصولات خود و اعلام فراخوان به مجامع علمی و پژوهشی، صنعت‌گران و شركت‌های دانش‌بنیان داخلی به‌عنوان نخستین گام خود در پویش ملی داخلی‌سازی قطعات خودرو، سمپوزیوم مذكور را به‌عنوان دومین گام جهت شناسایی ظرفیت‌های داخلی جهت كاهش وابستگی به بازارهای خارجی و ارزبری محصولات خود به مرحله اجرا درخواهد آورد.

نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو(BIW98) در تاریخ 11 و 12 تیرماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود را از 20 اردیبهشت تا 20 خرداد 98 به دبیرخانه این سمپوزیوم به نشانی دانشكده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف و آدرس ایمیل BIW98@sharif.ir ارسال كنند.

کد خبر 114193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha