کد خبر 114200
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
رونمایی بی‌ ام‌ و X1 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۰

پرشین خودرو: بی‌ام‌و نسخه‌ی پلاگین هیبریدی از کراس‌اور X1 را رونمایی کرد که از سال ۲۰۲۰ با کد xDrive25e PHEV وارد بازار خواهد شد.

 به گزارش پرشین خودرو، بی‌ام‌و نسخه‌ای جدید از محصول شاسی‌بلند کوچک خود، X1 را معرفی کرده است. نسخه‌ی پلاگین هیبریدی از X1 با کد xDrive25Le از سال ۲۰۱۶ در بازار موجود است؛ ولی فقط در بازارهای آلمان و چین عرضه می‌شود و در سایر نقاط جهان دردسترس نیست.

 

بی ام و

 

بی‌ام‌و تصمیم گرفته عرضه‌ی مدل هیبریدی X1 را گسترش دهد و آن را در بازار اروپا نیز عرضه کند. این مدل از اواخر سال ۲۰۱۹ و به‌عنوان مدل ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد. این مدل که با کد xDrive25e PHEV شناخته می‌شود، احتمالا از فناوری پلاگین هیبرید مشابه با بی‌ام‌و 225xe اکتیوتورر برخوردار است.

 

بی ام و

 

بی‌ام‌و X1 xDrive25e PHEV از باتری ۹.۷ کیلووات‌ساعتی بهره‌مند است که می‌تواند شعاع حرکتی تمام‌الکتریکی بیش از ۵۰ کیلومتر را برای این خودرو به‌همراه داشته باشد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اور پلاگین هیبریدی نیز چیزی درحدود دو لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیش‌بینی شده و ازنظر آلایندگی، در هر کیلومتر، تنها ۴۳ گرم کربن‌دی‌اکسید منتشر می‌کند. بی‌ام‌و اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نکرده و قرار است جزئیات فنی کامل با نزدیک‌شدن به زمان عرضه اعلام شوند. بااین‌حال، فقط گفته شده این مدل به سیستم چهارچرخ محرک نیز مجهز خواهد بود.

منبع: زومیت

کد خبر 114200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha