تردد خودروهای باری سنگین در دو جاده مواصلاتی گیلان ممنوع شد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه گیلان گفت: تردد خودروهای باری سنگین در دو محور رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل تا ساعت ۲۴ ممنوع است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حسین محمدپور ضمن تشریح اعمال محدودیت ترافیکی در دو محور مواصلاتی گیلان اظهار داشت: از ساعت 8 امروز تا ساعت 24 تردد هرگونه وسیله نقلیه باری و سنگین در دو محور رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه از تردد خودروهای سنگین در این دو جاده جلوگیری به عمل می‌آید عنوان کرد: خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این قاعده مستثنی هستند بنابراین تردد آن‌ها در دو مسیر رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل بلامانع است.

محمدپور تسهیل در عبور و مرور و تردد خودروهای سواری را یکی از اهداف مهم اعمال محدودیت‌های ترافیکی یاد شده اعلام کرد و ابراز داشت: امیدواریم رانندگان وسائط نقلیه نیز در راستای برقراری نظم و هدایت جریان ترافیک جاده‌ها نهایت همکاری را با نیروهای پلیس راه داشته باشند.

 



وی ضمن توصیه به رانندگان و حفظ هوشیاری و دقت در زمان رانندگی توسط آنان اظهار داشت:‌ رعایت ‌قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انجام هر گونه‌ تخلف حادثه‌ساز توسط رانندگان از جمله مواردی است که پلیس جهت تضمین سلامت و ایمنی افراد به آن توجه ویژه‌ای دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان وضعیت تردد خودروها در محورهای برون شهری استان را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ تردد خودروها در محدوده جنوب استان گیلان محدوده رودبار به منجیل بسیار پرحجم و سنگین بوده و با گذشت زمان دائماً بر حجم آن افزوده می‌شود.

محمدپور وضعیت سایر محورها و جاده‌های داخلی استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت:‌ ترافیک در کلیه جاده‌های برون شهری گیلان سنگین است اما پلیس راه تلاش می‌کند با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و اقداماتی نظیر این از ایجاد هرگونه گره ترافیکی جلوگیری به عمل آورد.

کد خبر 114222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha