بررسی نسل جدید هیوندای ولوستر در تست موسسه ایمنی آمریکایی + ویدئو

پرشین خودرو: موسسه ایمنی IIHS آمریکا با اختصاص آخرین تست ایمنی خود به خودروی نسل جدید هیوندای ولوستر، ایمنی آن را برای کاربرانش تایید می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، موسسه ایمنی IIHS ایالات متحده آمریکا در سلسله تست های خود بر روی وسایل نقلیه جدید، این بار به سراغ نسل جدید هیوندای ولوستر رفته و آن را در تست های سخت تصادف و ایمنی سیستم ها مورد آزمایش قرار داده است تا در نهایت این خودرو موفق به دریافت سطح ایمنی بسیار خوب "Top Safety Pick" شود، هرچند یک سطح بالاتر هم وجود دارد که خودروی نسل جدید هیوندای ولوستر موفق به دریافت آن نشده است، اما بدان معنا نخواهد بود که با یک خودروی ناامن طرف هستیم و دریافت سطح ایمنی Top Safety Pick نیز می تواند بسیار ارزشمند باشد و در زمره خودروهای ایمن جدید قرار می گیرد.

از لحاط سیستم های ایمنی اختیاری و همچنین سیستم های پیشگیری از برخورد، هیوندای ولوستر نسل جدید امتیاز "برتر" را دریافت کرده است و لازم به ذکر خواهد که تنها سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه سیستم ترمز خودکار جزو معیارهای موسسه ایمنی IIHS برای نمره دهی به این قسمت خواهد بود که خوشبختانه خودروی نسل جدید هیوندای ولوستر موفق به پاس کردن آن شده است.

حال می رسیم به بدترین قسمتی که از آن یاد شده است و موسسه ایمنی IIHS ایالات متحده آمریکا امتیاز "ضعیف" را به آن اختصاص داده است. سیستم روشنایی و چراغ های بکار رفته در اتومبیل جزو مواردی هستند که از سوی موسسه ایمنی IIHS ناامید کننده توصیف شده و در واقع بدترین نوع پروژکتور و شاید لامپ های روشنایی در چراغ های ولوستر نسل جدید بکار گرفته شده است و گفته می شود که چراغ های جلو دید نامناسب و همچنین انعکاس بیش از حد برای کاربران خود دارد.

پیش از تماشای تست تصادف هیوندای ولوستر نسل جدید، لازم است بدانید که این خودرو در مدل پایه خود به قیمت 16 هزار و 750 دلار عرضه شده و در گران ترین نسخه خود به قیمت 24 هزار و 900 دلار خواهد رسید.

کد خبر 114224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha