هایپرکار الکتریکی فولکس واگن رکورد جدیدی در نوربرگ رینگ ثبت کرد

پرشین خودرو: خودروی سوپرکار تمام الکتریکی فولکس واگن و البته مناسب برای پیست اتومبیلرانی، موفق به ثبت یک رکورد خارق العاده جدید دیگر در پیست نوربرگ رینگ آلمان شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در بین خودروهای اسپرت تمام الکتریکی، بدون شک خودروی "فولکس واگن I.D. R" یکی از اعجوبه های صنعت خودروسازی به شمار آمده و این خودرو با داشتن استانداردهای شرکت در پیست مسابقات اتومبیلرانی، به طور متعدد موفق به ثبت رکورد در بین خودروهای تمام الکتریکی شده است که حالا آخرین رکورد آن به پیست نوربرگ رینگ آلمان مربوط می شود.

طبق گزارش وبسایت اتوکار، رکورد جدید خودروهای الکتریکی در پیست نوربرگ رینگ آلمان حالا به نام خودروی سوپرکار الکتریکی فولکس واگن ثبت شده است و باعث شده تا رکورد Nio EP9 مربوط به سال 2017 میلادی را با فاصله حدودا 40 ثانیه شکست دهد. به طور دقیق تر، خودروی سوپرکار تمام الکتریکی فولکس واگن موفق به ثبت زمان 6 دقیقه و 5 ثانیه و 33 صدم ثانیه برای طی کردن مسیر 12.9 مایلی پیست نوربرگ رینگ آلمان شده است و طبق ادعای اتوکار، این زمان 40 ثانیه سریع تر از دارنده رکورد قبلی خودروهای الکتریکی در پیست نوربرگ رینگ، یعنی خودروی Nio EP9 بوده است.

 

هایپرکار فولکس



رومن دوما، راننده خودروهای مسابقه ای و همچنین راننده اختصاصی کمپانی خودروسازی پورشه با هدایت هایپرکار تمام الکتریکی فولکس واگن موفق به ثبت یک رکورد جدید در پیست نوربرگ رینگ آلمان شده است و به خوبی توانسته خروجی قدرت 680 اسب بخاری هر دو موتور الکتریکی آن را به سطح جاده منتقل کند، این درحالیست که رکورد دار قبلی پیست نوربرگ رینگ آلمان یعنی خودروی Nio EP9 مجهز به چهار موتور الکتریکی و مجموع قدرت 1341 اسب بخاری بوده است و اینجاست که مشخص می شود همه چیز خروجی قدرت و گشتاور نیست و گاهی اوقات آیرودینامیک و مشخصات فنی بسیار خوب یک اتومبیل می تواند بر پادشاهی قدرت و گشتاور غلبه کند.

با این حال، سوپرکار فولکس واگن سریع ترین خودروی حال حاضر پیست نوربرگ رینگ آلمان نیست و اگر تمامی کلاس ها با سیستم های محرک مختلف را در نظر بگیریم، به خودروی پورشه 919 Evo خواهیم رسید که در حال حاضر با ثبت زمان 5 دقیقه و 19 ثانیه و 55 صدم ثانیه به عنوان رکورددار اصلی پیست نوربرگ رینگ آلمان به شمار می آید.

کد خبر 114240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha