واکنش تعزیرات به پیش فروش خودروهای سایپا و ایران خودرو

پرشین خودرو: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره عدم تحویل به موقع خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان توضیحاتی داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علی اسفنانی مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در آخرین وضعیت بررسی پرونده‌های تخلف خودروسازان در سازمان تعزیرات استان تهران، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در اقدامی با پیگیری یک روند اجرایی جدید در خصوص بررسی پرونده‌های تخلف در بحث خودروسازان سعی در حل تمامی شکایات مردمی به صورت برطرف کردن مشکلتشان دارد.

وی افزود: در این اقدام سعی بر آن است تا با انجام روش رسیدگی غیر حکمی برای پرونده‌ها و بدون محکوم کردن متخلفان، بتوانیم رضایت شاکیان را جلب کنیم.

اسفنانی با بیان اینکه تاکنون انجام این روش موثر بوده است، تصریح کرد: به عنوان مثال چندی پیش، شرکت بهمن خودرو با ۱۵۰ شاکی در خصوص عدم انجام تعهدات خود دارای پرونده‌هایی بود و بدون آنکه حکمی برای تخلفات آن در نظر گرفته شود، این شرکت خودرویی با انجام تعهدات خود نسبت به تحویل خودرو و قطعات آن توانست رضایت شاکیان خود را جلب کند.

 



وی افزود: در صورت عدم انجام تعهدات و جلب نکردن رضایت مشتریان توسط متخلفان و سازمان تعزیرات حکومتی با صدور رای قاطع متخلفان را جریمه خواهد کرد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در واکنش به عدم تحویل خودرو‌های پیش فروش شده در بازه زمانی اعلامی به مشتریان توسط خودروسازان، خاطرنشان کرد: عدم تحویل خودرو و انجام ندادن تعهدات پس از فروش خودرو قالب پرونده‌ها و شکایات مردمی در خصوص خودروسازان به سازمان تعزیرات است.

اسفنانی اضافه کرد: در صورت گزارش هرگونه شکایت در خصوص عدم به موقع خودرو و یا هر موضوع مرتبط دیگر به سازمان تعزیرات، با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 114248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha