کد خبر 114272
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
۵۵۹ خودرو به دلیل مزاحمت خیابانی توقیف شدند

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف ۵۵۹ دستگاه خودرویی خبر داد که ایجاد مزاحمت خیابانی می‌کردند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه طرح برخورد با رانندگانی که ایجاد مزاحمت خیابانی می‌کنند، گفت: با توجه به اوج گرفتن موضوع مزاحمتهای خیابانی و "دور دور" در برخی از نقاط شهر تهران، این موضوع به طور ویژه بعد از فارغ شدن از ماموریتهای فراوان ماه رمضان در دستور کار پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از سه شب گذشته موضوع مبارزه با مزاحمان خیابانی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این بازه زمانی 559 دستگاه خودرویی که ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف، 13 فرد متخلف بازداشت و هزار و 883 خودرو اعمال قانون شدند.

 

توقیف خودرو

 

به گفته وی مبارزه با مزاحمان خیابانی توسط پلیس با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران متذکر شد: تمام موتورسیکلت‌ها و خودروها باید شماره راهنمایی و رانندگی داشته باشند و خودروها و موتور سیکلتهای فاقد شماره راهنمایی رانندگی توقیف می‌شوند.

وی افزود: در گام نخست خودروهای متخلف و مزاحمان خیابانی یک هفته توقیف می‌شوند و در صورت تکرار تخلف خود فرد راننده نیز بازداشت می‌شود.

رحیمی از کنترل واحدهای صنفی، سفره‌خانه‌ها و قهوه خانه‌های لاکچری پایتخت نیز خبر داد و گفت: در زمینه برخورد با واحدهای صنفی متخلف و سفره‌خانه‌ها که اقدام به پخش موسیقی غیرمجاز و ایجاد لهو و لعب مخصوصاً در ساعات پایانی شب می‌کنند نیز وارد عمل شده و در 10 روز گذشته 547 واحد را پلمب کرده و 11 نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

وی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در جامعه جزو موضوعاتی است که پلیس جزو ماموریت‌های خود می‌داند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حمایت پلیس از تمام واحدهای صنفی که در چارچوب قوانین کسب و کار دارند، اظهار کرد: بخشی از سفره‌خانه‌های پلمپ شده در تمام ساعات کار موازین شرعی را رعایت نمی‌کردند و برخی از آنها نیز در ساعتهای خاص اقدام به این کار می‌کردند.

رحیمی درباره طرح شبانه پایتخت نیز خاطرنشان کرد: طرح شبانه پایتخت با اتمام ماه مبارک رمضان پایان یافته مگر اینکه پیوستهای امنیتی، ترافیکی و انتظامی برای این طرح فراهم شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 114272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha