مدیرعامل سایپا: شکست رکورد تولید خودرو با آمار 2507 دستگاه

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از دستیابی به ركوردی بالاتر در تولید روزانه در این مجموعه خبر داد و گفت: گروه سایپا توانست در هجدهمین روز خردادماه، دو هزار و 507 دستگاه خودرو تولید كند.

به گزارش پرشین خودرو، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: با تلاش ‌مستمر و برنامه‌ریزی و نیز اجرای موفق راهبرد «رونق تولید»، می‌توان مشکلات و معضلاتی نظیر ترک همكاری توسط شركای خارجی و نیز تحریم‌ها علیه صنعت خودرو كشور را بی‌اثر کرد.

سلیمانی تصریح كرد: با توجه به طراحی و اجرای راهبرد رونق تولید در سایپا، این گروه توانسته در چندماه اخیر روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد و پس از تولید بیش از ۴۲ هزار خودرو در اردیبهشت‌ماه، ركورد تولید خودرو در یك روز كاری را باز هم به ‌نام خود ثبت كند.

 



مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با ادامه روند كنونی، استراتژی سایپا در سال جاری، یعنی تنوع محصول وارد فاز اجرایی خواهد شد و با توجه به پیگیری مستمر ما برای اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات صنعت خودرو، امكان تولید محصولات متنوع با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا در پنج‌ ماه اخیر موفق شده تیراژ تولید محصولات خود را با وجود مشكلات و موانع فراروی صنعت خودرو، افزایش داده و با استمرار در عرضه محصول، ضمن کمک به کاهش قیمت در بازار، بیشترین سهم بازار كشور را نیز به خود اختصاص دهد.

کد خبر 114299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha