کد خبر 114300
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
400 دستگاه واگن ساخت داخل بهره‌برداری می‌شود

پرشین خودرو: امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی 400 دستگاه واگن لبه بلند ساخت داخل که از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر در داخل تولید شده است، بهره‌برداری شد.

به گزارش پرشین خودرو، امروز 400 دستگاه واگن لبه بلند ساخت داخل که از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر در داخل کشور ساخته شده است، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی در یزد به بهره‌برداری رسید.

امروز همچنین تفاهم نامه‌ای بین شرکت راه‌آهن حمل و نقل و شرکت تامین سرمایه مسکن و همچنین قراردادی بین راه‌آهن ایران با توکاریل برای خرید 209 دستگاه واگن لبه بلند 6 محوره از محل قراردادهای ماده 12 به امضا رسید.

 

واگن

 

امروز همچنین سه تفاهم نامه و قرارداد برای نوسازی ناوگان ریلی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی به امضا رسید که این تفاهم نامه و قراردادها در حوزه تامین منابع مالی و تولید ناوگان حمل و نقل ریلی کشور بود.

همزمان با این نمایشگاه قرارداد پرداخت یارانه صرفه‌جویی مصرف سوخت برای طرح توسعه حمل و نقل بار مسافر بین شرکت راه‌آهن و شرکت ریل پرداز سیر به امضا رسید که مقرر شد از محل صرفه‌جویی در محل سوخت به استناد ماده 12 قانون رفع موانع تولید طرفین بتوانند برای تولید 50 دستگاه واگن لبه بلند باری با استفاده از ظرفیت‌های داخلی با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین در قراردادی که به امضا رسید مقرر شد، از محل یارانه صرفه‌جویی مصرف سوخت برای طرح توسعه حمل و نقل ریلی به استناد ماده 12 قانون رفع موانع تولید قراردادی به امضا برسد.

در این نمایشگاه امروز تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه فنی و مهندسی دانشگاه پورتو به امضا رسید که توافق شد نسبت به تبادل استاد و دانشجو و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بین دو طرف اقدام شود.

منبع: فارس

کد خبر 114300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha