رینگ آلومینیومی از اچ 30 کراس حذف شد +تصاویر و مقایسه

پرشین خودرو: پس از انتشار فاکتورهای جدید مشتریان دانگ فنگ اچ30کراس که خبر از حذف رینگ آلومینیومی این خودرو به دلیل بروز مشکلات در تامین قطعه از سوی قطعه سازان می داد، سرانجام این کراس اوور تولید ایران خودرو با قالپاق به بازار آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته اخبار زیادی از حذف برخی از آپشن ها و امکانات خودروهای تولید داخل منتشر شده است که در پرشین خودرو به آن پرداختیم.

بروز مشکلات این چنینی که به تبع تحریم های یکجانبه علیه صنعت خودرو کشور اتفاق افتاده است، قطعه سازان را در تهیه مواد اولیه و تامین برخی از قطعات با مشکل مواجه ساخته و در آن سو خودروسازان نیز با توجه به افزایش قیمت افسار گسیخته در نرخ مواد اولیه و محدودیت در قیمت گذاری واقعی بر خودروهای تولیدی، ناگزیر از حذف برخی از امکانات و آپشن ها برای کنترل قیمت خودرو و جلوگیری از ضرردهی آن هستند.

نخستین خبر حذف آپشن ها و امکانات با ایربگ های دنا پلاس منتشر شد و در نهایت این حذفیات به سانروف دنا پلاس نیز رسید اما این پایان حذف آپشن برخی از خودروهای ایران خودرو نبود، و تحویل کراس اوور اچ 30 کراس بدون رینگ آلومینیومی نیز رسانه ای شد.

حالا و با گذشت چند روز از انتشار این اخبار، بازار خودرو به خصوص در وبسایت های فروش اینترنتی، آگهی فروش اچ 30 کراس بدون رینگ آلومینیومی و با قالپاق را منتشر کرده اند.

در ادامه برخی از تصاویر خودروهای دانگ فنگ اچ30کراس بدون رینگ آلومینیومی را مشاهده می کنید و در تصویر آخر نیز عکسی از این خودروی کراس اوور با رینگ را برای شما قرار دادیمک تا بتوانید مقایسه ای بین این دو محصول داشته باشید.

 

دانگ فنگ اچ30کراس بدون رینگ آلومینیومی

 

دانگ فنگ اچ 30کراس

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس بدون رینگ آلومینیومی

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس با رینگ آلومینیومی

 

دانگ فنگ اچ سی کراس

کد خبر 114305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha