جنون آفرود با لامبورگینی هوراکان استراتو! + تصاویر

پرشین خودرو: لامبورگینی هوراکان استراتو، آرزوی آفرود سواری با خودروهای سوپراسپرت را برای افراد ثروتمند برآورده خواهد کرد، اما فعلا نه!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برخی از خودروسازی سوپراسپرت و بیشتر از همه خودروهای هایپرکار منحصربه فرد، بیشتر عمر خود را در گاراژهای افراد میلیاردر به دام می‌افتند و به ندرت نور خورشید را می‌بینند تا شاید مشکلی برای آنان بوجود نیاید.

 

لامبورگینی

لامبورگینی

 

با این حال، افرادی هم هستند که ماشین‌های هایپرکار یا خودروهای سوپراسپرت را با خودروهای آفرودی اشتباه گرفته‌اند و با آنان به دل طبیعت و جاده‌های خاکی می زنند. حال در این خصوص کمپانی خودروسازی لامبورگینی برای کسانی که چنین طرزتفکری دارند و با خودروهای اسپرت و سوپراسپرت خود به دل جاده های آفرودی می زنند، یک نسخه ویژه از لامبورگینی هوراکان معرفی کرده است، هرچند این نسخه در حد یک کانسپت بوده و بعید می دانیم که شرکت خودروسازی لامبورگینی ایده آفرودی خود را براساس لامبورگینی هوراکان عملی کند، اما بد هم نیست شاهد راه اندازی و آفرودنوردی یک دستگاه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان باشیم.

 

لامبورگینی

لامبورگینی


همانطور که در تصاویر شاهد هستید، ایده جدید لامبورگینی تغییرات بسیار زیادی دریافت کرده است تا به یک خودروی آفرودی تبدیل شود. فارغ از نقاشی و رنگ آمیزی ترکیبی مشکی و نارنجی در کنار پرچم ایتالیا بر روی بدنه اتومبیل، در قسمت جلو شاهد نصب 2 پروژکتور هستیم و بر روی سقف اتومبیل هم شاهد نصب یک پروژکتور بزرگ و یک تکه خواهیم بود.

گلگیرهای اتومبیل با استفاده از قاب های جدید فیبرکربنی بزرگ تر شده و پوششی برای رینگ و لاستیک های بزرگ و پهن آفرودی لامبورگینی هوراکان استراتو بوجود آورده است، ولی پروژه لامبورگینی هوراکان آفرودی زمانی تکمیل خواهد شد که راننده با رفتن به جاده های ناهموار مشکلی از جانب برخورد کف اتومبیل به زمین نداشته باشد، به همین دلیل شرکت خودروسازی لامبورگینی ارتفاع اتومبیل را به میزان شگفت انگیزی افزایش داده است تا مشکلی در آفرود وجود نداشته باشد.
تنها چیزی که اینجا تحسین برانگیز است، جرات و همت لامبورگینی برای نشان دادن ایده های نامتعارف خود با طراحی و نشان دادن یک لامبورگینی هوراکان مخصوص آفرود است که شاید هیچگاه تحقق پیدا نکند، اما اگر روزی چنین اتفاقی رخ دهد، لامبورگینی نشان داد که انجام چنین کاری غیرممکن نخواهد بود.

 

لامبورگینی

لامبورگینی

کد خبر 114314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha