پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بدون نیاز به اینترنت

پرشین خودرو: آسان‌ترین شیوه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بدون نیاز به اینترنت در دسترس مالکان خودرو قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، از این پس مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، آنی‌رو کارت دریافت کنند.


استفاده از آنی‌رو کارت برای کسانی که یا به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از روش‌های دیگر برای‌شان ساده نیست، آسان‌ترین شیوه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی است.


کسر از اعتبار با اطلاع قبلی و افزایش اعتبار با کارت‌های عضو شبکه شتاب


آنی‌رو کارت یک کارت اعتباری مختص پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی است که هزینه‌های مربوط به تردد آزادراهی را به صورت خودکار از اعتبار کارت کسر خواهد کرد. پیش از کسر اعتبار از آنی‌رو کارت، از طریق پیامک به مالک خودرو اعلام می‌شود که از کدام آزادراه تردد داشته و برای پرداخت عوارض تردد از آن آزادراه چه میزانی از اعتبار کارت‌شان کسر خواهد شد. یعنی این‌که کسر از اعتبار با اطلاع‌رسانی قبلی به مالک خودرو انجام صورت می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های دیگر آنی‌رو کارت این است که به آسانی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب قابل شارژ (افزایش اعتبار) است.

 

آنی رو


توزیع آنی‌رو کارت در کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و پرداخت آنی‌رو


یکی از روش‌های دریافت آنی‌رو کارت، مراجعه به کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و پرداخت آنی‌رو در آزادراه‌ها است. در این کیوسک‌ها که به صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته (و حتی روزهای تعطیل) پاسخ‌گوی مراجعان هستند، علاوه بر ارائه شارژ کارت، نحوه استفاده از آن هم آموزش داده می‌شود.


در حال حاضر این کیوسک‌ها در آزادراه‌های تهران-قم (در مسیر رفت و برگشت) جنب عوارضی، تهران-ساوه (در مسیر رفت و برگشت)، کنارگذر آزادراه قزوین (در مسیر رفت و برگشت) فعالیت خود را شروع کرده‌اند.


کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و پرداخت عوارض آزادراهی، به رنگ سفید و نورپردازی صورتی و بنفش طراحی شده‌اند تا رانندگانی که در آزادراه‌ها تردد می‌کنند از فاصله دور متوجه موقعیت این کیوسک‌ها بشوند.


براساس اعلام شرکت سپندار مجری طرح آنی‌رو، به زودی کیوسک‌های دیگری در ابتدای آزادراه زنجان-قزوین از مسیر زنجان و محل عوارضی کرج بعد از حصارک، در تمامی آزادراه‌های کشور راه‌اندازی می‌شوند.


طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی در چهار آزادراه «تهران-ساوه»، «تهران-قم»، «کرج-قزوین» و «قزوین-زنجان» از بیست و هشتم اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است. مالکان خودروهایی که از این آزادراه‌ها تردد می‌کنند، برای پرداخت الکترونیکی عوارض می‌توانند از روش‌هایی مانند پرداخت موبایلی، پرداخت ایستگاهی، پرداخت بی‌واسطه و پرداخت اینترنتی استفاده کنند.

کد خبر 114335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha