«ویژه کارت» بانک ایران زمین پشتیبان و حامی نخبگان

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت «رایمون توسعه آریا» مجری انحصاری «ویژه کارت» بانک ایران زمین این بانک را پشتیبان و حامی نخبگان کشور دانست و درباره امکانات و خدمات این کارت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پرشین خودرو، گلشن مدیرعامل شرکت در روز اول از برپایی نمایشگاه «اینوتکس» که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد با اشاره به ویژگی ها و قابلیت های «ویژه کارت» بانک ایران زمین گفت: یکی از اهداف مهم ارائه این کارت، حمایت از نخبگان کشور است. اگر خدمات خوب و مطلوبی به این قشر از جامعه داده شود هم جلوی خروج نخبگان گرفته می شود و هم در مشاغل و صنوف تخصصی نخبه گرایی نهادینه خواهد شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به نخبگان و متخصصین در واقع کمک به نسل های آینده کشور است. این شرکت برای توسعه فضای کار با «ویژه کارت» با بانک های مختلفی برای همکاری مذاکره کرد و تنها بانک ایران زمین بود که بسترها و امکانات مورد نیاز اجرای این طرح را در اختیار داشت.

گلشن با اشاره به اینکه برای این کارت، بانک ایران زمین یک وب سرویس مستقل را برای این کار اختصاص داده است درباره «نحوه ثبت نام و دریافت ویژه کارت» گفت: متقاضی با مراجعه به سایت raymonhub.ir اقدام به ثبت نام می کند. پس از بررسی مدارک ارسالی از سوی کارشناس شرکت، یک لینک پرداخت از طریق پیامک به متقاضی ارسال شده و پس از پرداخت هزینه ای در حدود 30 هزار تومان که شامل حق عضویت سه ساله، صدور کارت عضویت توسط بانک ایران زمین و موجودی افتتاح حساب است، کارت توسط بانک ایران زمین صادر شده و از طریق شعبات بانک، به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی تاکید کرد: این روند در شرایطی است که تمامی این فرآیند به صورت آنلاین انجام شده و متقاضی پس از ثبت نام حتی شماره کارت صادر شده خود را دریافت می کند. این کارت به صورت عکس دار است و کد ملی دارنده نیز روی آن درج می شود.

 

ویژه کارت


گلشن با اشاره به اینکه «ویژه کارت» تمامی امکانات یک کارت بانکی را داراست و تنها کارتی است که در کشور برای صدور آن نیاز به هیچ عامل دیگری ندارد گفت: همکاری تنگاتنگ این شرکت با مدیران فناوری اطلاعات بانک ایران زمین برای عملیاتی شدن این کارت انجام شده است. این کارت تنها کارتی است که تمامی خدمات باشگاه مشتریان بانک های ایران زمین، ملت و سامان را دارا است و به زودی خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان هم به این کارت اضافه می شود.
وی ادامه داد: دارنده «ویژه کارت» می تواند از تمامی خدمات و تخفیفات مجموعه هایی که در این باشگاه ها به بانک ها خدمات ارائه می دهند استفاده کند. ضمن اینکه، این شرکت با حدود 3 هزار شرکت مذاکره کرده تا دارندگان این کارت از تخفیف های این شرکت ها نیز بهره برداری کنند.
مدیرعامل شرکت «رایمون توسعه آریا» اظهار داشت: خدمات مذکور در حوزه های آموزشی و تخصصی، ( بازما ) بازار اینترنتی ـ زنجیره ای متخصصان ایران، گردشگری، بیمه و سلامت، فروشگاهی و تفریحی و فرهنگی و ورزشی ارائه می شود. شرکت رایمون توسعه آریا توانسته است با همکاری بانک ایران زمین با ارائه «ویژه کارت» بدون نیاز به مکاتبه، معرفی نامه و سایر الزاماتی از این دست با استفاده از روش های نوین بانکی موجبات شناسایی صاحب کارت برای دریافت خدمات و تخفیف را فراهم آورده و هم زمان با اتصال به دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت و نیز در آینده ای نزدیک با اتصال به شبکه پرداخت یار و یا استفاده از QR code بصورت خودکار تخفیف توافق شده توسط این شرکت یا شرکای تجاری اش با مجموعه های خدمات دهنده را لحاظ نموده و مابقی مبلغ از حساب بانکی صاحب کارت پرداخت می شود.
وی میزان تخفیفات ارائه شده در این کارت را بین 2 تا 90 درصد اعلام کرد و درباره جامعه ای که می توانند از خدمات این کارت استفاده کنند گفت: اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها، دارندگان مقالات علمی، دارندگان مدرک پزشکی، کانون وکلا و حقوقدانان، جامعه متخصصین کشور، نخبگان، اساتید دانشگاه ها، نفرات برترکنکور سراسری، نفرات برتر المپیادهای کشور، فارغ التحصیلان نمونه، اعضاء هیئت علمی مراکز علمی ـ دانشی و پژوهشی، اعضاء بنیاد ملی نخبگان، روحانیون و طلاب دینی، دارندگان مدارک دکترا، فوق لیسانس و لیسانس، مخترعین، جامعه پزشکان ایران، نویسندگان، خلبانان کشوری و لشکری، مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان، مدیران و کارکنان مراکز و پارک های علم و فناوری، مدیران و کارکنان مراکز علمی و تحقیقاتی و ورزشکاران دارای مدال های قهرمانی از جمله قشرهایی هستند که می توانند از خدمات «ویژه کارت» بانک ایران زمین استفاده کنند.
گلشن تاکید کرد: مشتریانی که به استفاده از این کارت متمایل می شوند با توجه به جایگاه تخصصی و علمی که دارند علاوه بر اینکه بر افزایش تعداد مشتریان بانک ایران زمین کمک می نمایند در اعتمادسازی سطحی جامعه نخبه کشور برای استفاده از خدمات این بانک در قالب «ویژه کارت» نقش موثری را ایفا می کنند.

کد خبر 114340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha