کد خبر 114344
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
وزارت صنعت سرباز خط مقدم تولید است

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تحقق رونق تولید در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است، وزارت صنعت خود را سرباز خط مقدم تولید می داند و عزم مان برای حل مشکلات تولید جدی است اما دیگر وزارتخانه ها بویژه وزارت اقتصاد و نیرو بایستی حامی تولید باشند و این حمایت را در عمل نشان دهند.

به گزارش پرشین خودرو، رضا رحمانی در بازدید از کارخانه واگن‌سازی تهران طی سخنانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: حفظ وضعیت تولید موجود و به دنبال آن افزایش ظرفیت‌های تولید در برنامه رونق تولید وزارت گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه بخش تولید، موتور محرکه اقتصاد جامعه است، اضافه کرد: تعمیق ساخت داخل از اولویت‌های مهمی است که امسال به صورت ویژه در دستور کار است.

 

رضا رحمانی

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تصریح کرد: برای حمایت از صنعتگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم.

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون اول رییس جمهور، صبح امروز دوشنبه با حضور در کارخانه واگن‌سازی تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان شهرداری تهران و مدیران کارخانه، از جزئیات فعالیت‌های این کارخانه مطلع شد.


انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محسن هاشمی رییس شورای‌ اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این بازدید حضور داشتند.

منبع: شاتا

کد خبر 114344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha