آمار خودروهای تحویل داده شده به مشتریان ایران خودرو اعلام شد

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و افزایش عرضه، تكمیل محصولات دارای كسری را آغاز كرده و در روزهای اخیر 16 هزار و 255 دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.

به گزارش پرشین خودرو، نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامین نیاز مشتریان از سویی و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمركز كرده اند.

علیرضا بخت آزما با اشاره به مشكلات تحمیلی ایجاد شده به دلیل تحریم های ظالمانه گفت: در حال حاضر سازندگان نیز با شرایط جدید منطبق شده و با تمهیداتی كه اندیشیده شد، زنجیره تامین درحال بازگشت به شرایط عادی است.

وی با بیان این كه كارگروه های ویژه ای برای هم افزایی و همكاری در تمامی زمینه های تامین، برنامه ریزی و شركت های قطعه ساز تشكیل شده گفت: در روزهای تعطیل اخیر كاركنان در واحدهای مرتبط به صورت سه شیفت در محل كار حاضر شدند و توانستند عدد تجاری سازی خودروهای ناقص را به بیش از 16 هزار دستگاه خودرو افزایش دهند.

 



بخت آزما تصریح كرد: در روز عید سعید فطر تعداد دوهزار و 500 دستگاه خودرو تكمیل و تحویل مشتریان داده شده است.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل ایران خودرو با تاكید بررعایت تمامی شاخص های استانداردی و كیفیت در فرآیند تجاری سازی خودروها گفت: به مشتریان اطمینان می دهیم كه با برنامه ریزی منسجم، قطعات تامین و بر روی خودروها نصب شده و فرآیند تجاری سازی بدون هرگونه تخطی از استانداردهای كیفی انجام شده است.

بخت آزما خاطرنشان كرد: هیچ تولیدی خارج از فرآیند و چارچوب استاندارد كیفیت اجازه تجاری سازی ندارد. وی به حداقل رساندن تولید خودروی ناقص را از اهداف تعیین شده دانست و گفت: با تثبیت تجاری سازی روزانه دوهزار دستگاه، در هفته های آینده تیراژ تكمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو را روزانه به دوهزار و 500 دستگاه و در نهایت 3 هزار دستگاه خواهیم رساند. خودروهای كف كارخانه در زمان مناسب و با كیفیت مطلوبی به دست مشتریان خواهد رسید.

بخت آزما افزود: درحال حاضر روند تكمیل خودروهای ناقص به صورت مداوم از سوی مدیرعامل گروه پایش می‌شود و تمامی تیم های عملیاتی و اجرایی موظف به پاسخگویی هستند.

وی تصریح كرد:‌ سازنده ها نیز همدل و همراه با ایران خودرو درحال تامین قطعه هستند و با آغاز تزریق نقدینگی، چرخه تامین به شرایط بهتری بازگشته است.

بخت آزما در پایان با بیان این كه به زودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسیر بحرانی و با تامین قطعات، خودروها بدون درنگ تكمیل و به دست مشتریان می رسد.

گفتنی است، خودروهای تجاری سازی شده شامل گروه 206، دنا، دناپلاس، رانا، پژو 207، تندر90 پلاس و اتوماتیك، تندر90،‌ سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو 405، پژو 2008 بوده كه در روزهای اخیر به مشتریان تحویل داده شده است.

کد خبر 114347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha